Tämä on keskustelu Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga, COD - Klaanit ja otteluiden sopiminen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Saisiko jotain vastausta muiltakin EGiläisiltä...?...
Saisiko jotain vastausta muiltakin EGiläisiltä...? |
jageksi kuulemma tulee jos tulee muitakin. Ei pääse koneelle |
jjjo
Eli kokeillaanko huomenna jo iltapäivällä? Meille ei oikeen muut ajat käy. |
jjjo
Se on sit luovutusvoitto |
Jep. Me ollaan ehdotettu kahta aikaa, te yhtä. Meille voitto? |
jjjo
Turha tässä mistään luovutusvoitosta on puhua. Kuten odee mainitsikin, me ollaan ehdotettu kahta aikaa ja tätä ketjua katsomalla voi kyllä todeta, että te ette ainakaan kovin aktiivisesti ole porukkaa edes yrittäneet saada muille päiville kuin perjantaille... Missä vika? Kaheksan aikaan menin tänään onlineen, ja meistä oli kaikki kuusi paikalla. Kyllä se luovutusvoitto tulee ihan eri porukalle kuin meille... Olisi ihan kiva käydä katsomassa tästä ketjusta, että "jaa, vastustajalla on jo 4-5 pelaajaa tulossa matsiin, hyvä homma.", mutta ihan näin se ei ole mennyt... |
pääsen aik varmasti |
Oon vasta klo 16 kotona ja ennenkun saan itteni koneelle niin vartti menee ainaki. Koirat kuselle eka, jne. Teen kaikkeni että pääsen mukaan. Ottakaa jokeri siks aikaa... |
TheQuassimo @ YouTube
En mä sitä oikeastaan tosissani ottanut, mutta mua vain ärsyttää se, että yhden matsin pelaaminen on näin hemmetin hankalaa. Sitten kun ei ole saanut kunnon vastausta, että voitteko pelata silloin vai ette, vaan lähinnä tulee noita yksittäisiä lauseita, kuten "NO se on voi voi" ja "se on sit luovutusvoitto". Huomasin kyllä hymiöt viestiesi perässä, ja yleensä ne kertoo että viestin kirjoittaja ei ole kirjoittanut kirjoittamaansa täysin haudanvakavasti. |
joo pääsen klo:16.00 |
Kiitokset kaikille omalta osaltani. Ihan ei paukut riittäny loppuun asti mut hienosti pärjättiin kuitenkin. Sain pelata tosi kovien pelaajien kanssa ja olen siitä ylpeä. Kiitos jätkät. |
TheQuassimo @ YouTube