Tämä on keskustelu Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga, COD - Klaanit ja otteluiden sopiminen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Team [ E ] PSN : AKSU95 / KFIN: Akke95 PSN : arriibah / KFIN: arriibah PSN : Devil_Worm910 / ...
Team [ E ] |
Last edited by Aksuu; 30.04.2010 at 05:35.
PSN:Axuu
[E] eli Erection gone [EG] |
Itse en pahemmin jaksa messengeriä käyttää niin PSN viestiä tulemaan jos haluatte pelailla kanssani |
Sanottaas nyt vielä että joutaisin tännää pellaa illasta/yöstä tiimin kanssa, mutta sitte viikonloppu menee juodessa ja LANittaessa klaanikaverin kanssa |
Moro kaikille. Oon kössi ja harrastan alkunaattien keräilyä. Nelosta on tullu pari päivää pelattua aikoinaan. (38 d) Uusia tuttavuuksia taidatte mulle suurimmaks osaksi olla, mut se on hyvä vaan. Oon suht lupsakka äijä joten eiköhän mun kans juttuun tule. |
Last edited by quassimo; 29.04.2010 at 21:08. Syy: väärä nimi...
TheQuassimo @ YouTube
JOoo muaki voi lisäillä jos haluu mut nyt en oo pleikall ollu ja vappu menee muis hommis jote varmaa sunnuntain tuun takas pleikan ääree |
Jageksilla taitaa olla edelleen pleikkari huollossa kun on viimeks ollu 17 päivää sitte online. Joten älkää ihmetelkö jos ette saa sitä kirveelläkään kaveriksi. Jos Jage osaa tulla tänne lukee näitä viestejä, niin saa kertoa tarkemmin. |
TheQuassimo @ YouTube
Joo hyvää vappua vaan kaikille. Huomenna pääsen pelailemaan kyllä =) |
PSN:Axuu
Sama juua vappu |
Onkos pojilla ehdotuksia meidän mappivalinnasta matseja varten? |
ainaki mun toiveet ois crossfire tai ambush. ja kuka meist olis se snipaaja |
juu mulla tosiaan pleikka paskana. Seuraavalla viikolla pitäis tulla Nf:ltä uus toivottavasti. Eli en varmaan ainakaan ekalla viikolla ole käytettävissä matseissa. PS. mää voin kyllä ainakin olla snipaaja jos tarvii |
mun mappitoiveet top3: vacant, crossfire, strike |
Eka matsi Temppu kerhoa(Team F) vastaan KE 5.5. klo 20.30 |
Last edited by quassimo; 02.05.2010 at 16:47.
TheQuassimo @ YouTube
Joo kyl se strike käy mullekkin. ja mä voisin olla snipu jos kaikille käy |