Tämä on keskustelu [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga, COD - Klaanit ja otteluiden sopiminen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Miksei kävis pe alkuilta? Pelataa sillo jos saatte possee....
Miksei kävis pe alkuilta? Pelataa sillo jos saatte possee. |
Guud. |
jjjo
Joo no en vielä itsekään tiedä perjantain suunnitelmista. Voi olla että pääsen pelaamaan. Eiköhän se lauantai kuitenkin ole se rellestämispäivä? |
Perjantai alkuilta ei kyllä näin perhelliselle käy mitenkään. |
Kaikki mielipiteet ovat ihan omiani ja kirjoitettu yleensä humalassa!
Nii moneltas huomen pelataa jos pelataan? klo 18? |
Last edited by Lyllerö; 03.06.2010 at 20:40.
Joo no kyllä mä kans pääsen mukaan matsiin, jos aloitus on viimeistään klo. 19:00. Mulle ainakin sopii aloitusajaksi klo. 18:00. |
Joo en kyllä tajua mikä muhun meni. Aika harvinaista herkkua päästä noin ounaamaan parempiaan.... Voin luvata että kyseisen tapahtuman toistuminen on erittäin epätodennäköistä... |
Käviskö sit sunnnuntaina 21.00? |
Yritetäänkö viel tänään uusiks? Tulin vähä myöhäs sori.. KLO 20?? |
jjjo
21.30 aikaan uus yritys. Nyt kaikki mukaan niins aadaan pelattua! |
jjjo
Matsin eka mappi on käynnissä, kyllä tää tohon mennes loppuu. Loller sano jotain et pelataan jos ennen 21.30 saadaan alotettua |
jjjo
Selvä homma! Kaikki temppuilijat jotka vain pääsevät kehiin niin klo. 21:30 onlinessa!! |
Joo en pääse... |
Eilen ei saatu pelattua matsia G:tä vastaan, joten uusi yritys sunnuntaina: |
Pääsisin Su iltapäivällä. Viim. alotus aika olis 15.00. Mutta pelatkaa illalla jos helpompi |
jjjo
Menen mökille, tuun sunnuntaina taikka maanantaina. Eli jos tuun sunnuntaina, niin voin kai tulla pelaamaan matsin.. |
Tjoo, mulla meni viikonloppusuunnitelmat uusiksi, joten oon kotona varmaan koko ajan. Joten kunhan tieto vaan tavoittaa niin olen pelivalmis melkein milloin vain viikonlopun aikana... |
oukkei, eli iltapäiväajat eivät käy. Toi defaultin 20-21 on sopiva minulle... |