Tämä on keskustelu [~X*_] The_SuPPaH1337killaH_CoP-A-CuPz (Team J) CoD4 Random-liiga, COD - Klaanit ja otteluiden sopiminen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: PSN : Hakk3ri / KFIN: Hakk3ri PSN : hasselhoffi / KFIN: hasselhoffi PSN : JeskaFIN / KFIN: Jeska PSN : ...
PSN: Hakk3ri / KFIN: Hakk3ri |
Last edited by Jeska; 03.05.2010 at 21:26.
R.I.P. FuKi
[~X*_]The_SuPPaH1337killaH_CoP-A-CuPz |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Jeesh, tarpeeksi pelottava nimi niin ei voi hävii, eihän? |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Onhan Zodiacilla edes joku tiimistä listalla? Yritin lisätä, mutta herjaa että täynnähän se lista on. |
Voin jättää sen snaipperin suosiolla muille, saatte sitten keskenänne kinata siitä kuka saa kiikarin. |
Last edited by limputtaja; 30.04.2010 at 10:14.
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
OldGamersSociety Yhteisö yli 30-vuotiaille pelaajille.
Can you hear them?...They are calling to us...It is beautiful. This is just the beginning.
Mä lähetinkin jo kaikille teille ystävänlisäyspyyntöä. |
R.I.P. FuKi
Määkin haluisin kokeilla pari rundia sitä, mutta mä voin olla "jonon" peränpitäjänä, ihanpa sama mikä pyssy kädessä lopulta on. Kunhan ne kuolee. |
Peliajoista vois sen verran kertoa, että Lauantaisin ja Sunnuntaisin jos alkamis aika ei ole VIIMEISTÄÄN 20:00 en luultavasti ehdi pelata. Arkena sen sijaan riittää kun kerrotaan kellonaika ja viikonpäivä, niin uskon löytäväni paikalle aina. |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Snipuun en viittisi koskea, jätän sen suosiolla muille |
Kuolen joka rundil. |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Matsi 1 ( Kolmas map Backlot ) Default Time: Ke 5.5 klo 20.30 |
R.I.P. FuKi
Eipä ole suurempaa tarvetta meikäläiselläkään snipailla. Peliajoista sen verran, että kunhan saadaan sovittua tarpeeksi ajoissa niin mikä tahansa viikonpäivä tai kellonaika sopii. |
Crossi/Vacant. |
R.I.P. FuKi
Mullekkin pitäisi tuo ke sopia. Ja sovitaan ne mapit jossain muualla kuin täällä kfin foorumilla... |
OldGamersSociety Yhteisö yli 30-vuotiaille pelaajille.
Can you hear them?...They are calling to us...It is beautiful. This is just the beginning.
Olisko tänään (ma 3.5.) muilla mahiksia illemmalla kattella noita taktiikoita sun muuta roinaa ja missä kohtii me tuuletetaan? mulla vissiin koko päevö aikaa, mut eiköhän se oo parempi siinä illemmalla... enköhän mä pleikkarilla tai ainakin foorumeita sillon selaa, ilmotelkaa jos siellä jengi koolla . |