Tämä on keskustelu [Jakt] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga, COD - Klaanit ja otteluiden sopiminen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Viestin lähetti alunperin Herkkusuu minulle ei tod käy to. ke vois käydä No sitten keskivikko ihan sama mulle KE klo ...
toivottavasti hultokatkos ei pilaa meidän otteluu tänään |
im 19v Dj!! Käytössä Traktor S4 ja hankinnassa levarit tai CDJ soittimet lisäks
Ei taida tänään onnistua matsi, koska vasta kaksi on ilmottautunut.. |
KAI NY PERUNA TULEEE, AINAHAN SE ON TULLUT. OTETAAN SIT JOKRUJA oho caps. mä voin valita jokr jos tarve vaatii(sanzer valitsi kerta viimeks) |
Teillä on käytettävissä vaan ne, jotka on nyt onlinessa. Ku on toi huoltokatkos nii hyvällä tuurilla jos kirjautu PSN:ään ennen kuutta, niin ei lentäny sieltä ulos. Mutta nyt sinne ei sitte voi enää kirjautua... |
joo matsi jää välist ei pääse kirjautuu, huominen ei käy. joten PE----> |
Tänään matsi klo 20:00 |
JSLpictures Youtube Kanava!
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Tää on nyt ollut ohi meidän osalta pari viikkoa, niin piti tulla kirjottaa tänne jotain |
JSLpictures Youtube Kanava!
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Potul ei ole enää mitää clippei, mut siltä tulee paremmin editoitu randy turnee video joskus. |
Sain vinkkiä että olisitte vielä aktiivisia. Jos näin on niin pääseekö tryoutille? HS+kokemusta ja aktiivisuutta löytyy |
Eiköhän se kuule riitä, että sä kirjoitit hakemuksesi tuonne klaanihaku ketjuun. Sä olet nyt spämminy n. 10 viestiä ympäriinsä. Kyllä suhun otetaan yhteyttä jos joku susta kiinnostuu. |
Totta turiset toveri. |
Joo ota yhteyttä PerunaHunteriin. Hän päättää otetaanko sua try-outille. |
Tämä selvä |