Tämä on keskustelu [BB] Banana Boys - CoD4 Random Liiga, COD - Klaanit ja otteluiden sopiminen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Jou matafaka, me ollaan hävitty tää peli! [BB] Banana Boys PSN : damn85 / KFIN:damn85 PSN : Fedurre / KFIN: ...
Jou matafaka, me ollaan hävitty tää peli! |
Last edited by Fedurre; 06.05.2010 at 12:56.
ollaan parhait |
Go Pwr B! Huomasin tiimien arpomisen vähän myöhäs, mut rupes satelee kaverikutsuja niin tulin tarkistamaan. |
Beeta Boys ja tällä nimellä mennään, lyhenne tietenkin on niinkin seksy kuin [BB] aka big brother |
Juu mulla sit ei toimi tää peli vieläkään kunnolla, tai tuskin tulee toimimaankaan. Joten joskus en saa inveja ja en voi niitä sillon myös itse laittaa. |
Ens viikko koeviikko |
pippeli. voisgai sitä läpäl tulla vääntää. fedu tuu irkkii ilmoo jos on matsei |
Mites moni sitä pääsee keskiviikkona tuolloin "default" aikana pelaa? Eli 20.30. |
millois pelaillaan yhdessä privaa ja mikäs on muute meidän tiimin nimi? ketkä pääsee pelailee noina Default aikoin? |
Moi! Pelataanko [ I ] vs [ B ] tuolloin keskiviikkona 20:30? meillä ainakin 4 varmasti tulossa. Muista päivistä voidaan myös sopia. |
Ehdotus: Pääsisin itse pelaamaan klo 21:15 eteenpäin keskiviikkona, joten pelataanko tuo I vs B matsi silloin? Tai ihsm, jos saadaan meiltä tarpeeks väkee muutenkin. Muuten defaultit käy mulle. |
1. damn85 |
1. damn85 |
1.damn85 |
Yrittäkääs nyt pojat edes ilmottaa pelaatteko? Varmaan vihutkin tahtois tietää onko meit 5 paikalla. |
qube löytyy varmaan CTD:n irkistä. vinkkinä vaan... tai ehkä luulisin. |
TheQuassimo @ YouTube
juugai jos ei oo pc matsii.. ei kykene luvata |
kait pellaan, oon nyt onlines 20:30 asti ja eteenpäi jos alotetaa myöhemmi |
1.damn85 |