Tämä on keskustelu [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga, COD - Klaanit ja otteluiden sopiminen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Team D [ D ] PSN : Leewinen / KFIN: Leewinen PSN : mjrder / KFIN: mjrder PSN : Naerska ...
Team D [ D ] |
Hehheh. Itellä lyö nimen puolesta aika tyhjää tällä hetkellä. Tuo DiNo on ihan hyvä. |
D niinkuin Dream Team joten palkinnot voidaankin jakaa jo meille ennen turnausta |
Ite oon muuten käytettävissä 21:00----> kuhan sovitaan matsit hyvissä ajoin. Joka toinen viikko on mulla IV töissä, joten sillä viikolla käy ainoastaan viikonloput |
Jeps. Itelle sopii arki-illat. Perjantai ja lauanatai ei välttämättä sovi aina. Sunnuntai on kans hyvä päivä. |
Tosiaan meillä on eka matsi G-Spottia vastaan keskiviikkona 20.30 (Default). Ite ainakin pääsen pelailemaan. Mites muille sopii tuo aika? |
21:00 eteenpäin oon keskiviikkona mahd. käytettävissä, riippuen vaimokkeesta |
Pystyn pelaamaan aikalailla milloin vain kun tuli nuo yo kirjoitukset suoritettua tuossa reilu kuukausi sitten. Siitä lähtien lomailtu. Keskiviikko sopii siis mainiosti. |
Kokeillaanko saada porukka keskiviikolle 21:00? Laittakee nimi alle jos pääsette. Meen huutelee tonne Gaygorien alueelle jos niille sopii matsi tohon aikaan. |
Saanks pelaa snipulla jooko jooko? Oon epätarkka mut mitsit. |
Saat pelata mun puolesta snipulla. |
Last edited by Vomit; 03.05.2010 at 15:45. Syy: Lisäsin Synon
Mites Naerski, Leewinen tai mjrder? Ette oo postannu mitään, että ootte kuvioissa jne. |
Kyl mie tätä ketjua katoin mut ei tullu nimiehdotuksii mielee nii en sit postannu. Joo pelataa vaa publaa. Addikaa mua PSN. |
Meillä taitaa olla pieniä vaikeuksia saada neljää pelaajaa. 3 varmaa on, mutta neljäs ei ole satavarma, että pääseekö. Jos käy niin, ettei saada neljää, niin voidaanko siirtää matsia perjantaille? |
Joo, meilläkin taitaa olla vain kolme varmaa. Pitäskö huomenna katella illemmalla onko tarpeeksi pelaajia? Ainahan voidaan ottaa jokeri käyttöön, jos näyttää ettei saa kuin kolme pelaajaa. |
Mulle käy henk.koht tää ilta ja sit vkl. |