Tämä on keskustelu Team [CC] CasualCore, COD - Klaanit ja otteluiden sopiminen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: PSN : ellipsis14 / KFIN: Ellipsis PSN : Fazang / KFIN: Fazang PSN : karbaasi92 / KFIN: karbaasi92 PSN : ...
PSN: ellipsis14 / KFIN: Ellipsis |
Last edited by susijengi; 24.05.2010 at 19:31.
d e a t h R u n
Moroo moroo, kaveripyyntöä lähettelinkin teille kaikille. |
Ei tyhjiä kaveripyyntöjä!
Jepjep. Kyl mä tääl päivittäin käy useampaan otteeseen, joten voin vahtia matsien kehitystä. |
"Nobody's perfect. I'm Nobody"
Mitä muiden topikkeja lukenut niin siellä jo tapellaan kuka snipaa. |
d e a t h R u n
Joo. Meillä on selvä ykkössnipu. |
Toi CasualCore on aika ytimekäs. |
Lempparit on Vacant ja Crossfire. Varsinkin Vacant. |
Crossissa on aina kiva paukutella. Toki muutkin käy, ei niin väliä miulle. |
Matsi 1 ( Kolmas map Backlot ) Default Time: Ke 5.5 klo 20.30 |
d e a t h R u n
Mulle tuo aika käy. Ketkä kaikki pääsisivät silloin? |
Jepa jee kattelin enemmän tota otteluohjelmaa ni enhän mä pääse ku vast viimeseen matsiin jos default ajoilla mennään! |
d e a t h R u n
Kaippa se jostain "Muokkaa" napista se hoidetaan? |
Nyt kun kerta vakoilen teidän ketjua, niin neuvonpa tämän... Kaksoisklikkaa tuosta ketjun otsikosta, niin pystyy kirjoittamaan uudelleen otsikon. (Mene siis tuohon COD-Yleinen kohtaan ja sitten siitä kohdasta, josta näkyy kaikki yleisen alueen ketjut niin kaksoisklikkaat tätä ketjua.) |
"Vaikka glitcheillä kerskailevat foorumistit käyvätkin hermoille niin se ei silti oikeuta nimitellä toisia" - Näinhän se on!
Niin saadankos porukkaa keskiviikkona?!?! Itse en siis pääse ku jää loppuu vasta 23. |
d e a t h R u n
Mä pääsen. |
mie en muistanu tätä turneeta yhtää, nii en hyväksyny niit frendikutsui, pistäkää uusii |
Last edited by Stamina; 03.05.2010 at 20:52.