Tämä on keskustelu CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags, COD - Media alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Tuommoisen sain työstäni loppujenlopuksi. Ei mitään "awesomeh editz" hommaa, mut noin ainakin omasta mielestä hyvin onnistunut näin kun ekaa kertaa ...
Tuommoisen sain työstäni loppujenlopuksi. Ei mitään "awesomeh editz" hommaa, mut noin ainakin omasta mielestä hyvin onnistunut näin kun ekaa kertaa editoin jotain edes jonkin verran |
Last edited by Arucard-; 12.07.2009 at 16:29.
JSLpictures Youtube Kanava!
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Iha kiva pätkä..Ois ehkä vähä pitempi voinu olla.Mut hyvin editoitu jne. |
Ihan hieno video. |
"Nobody's perfect. I'm Nobody"
Tosiaan, tossa tuli huomattua että vidi on vaan 4min pitkä. Joten youtube taas sekoillu uploadaamisen kanssa! prkl! |
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Hieno video! tarkotus ei varmaan ollu, et loppu vaan yht äkkiä? |
Ihan ok video mutta pitääkö tälläsenkin takia tehä oma topic?? |
d e a t h R u n
TheQuassimo @ YouTube
aika boring pätkä, olis voinut synkkailla niin paljon paremmin. |
YouTube - Arucard-'s Last Frags |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Olis voinut vaihtaa musiikin kokonaan |
Ihan hyvä pätkä liikaa vaan yksittäisiä tappoja. :/ 4/5, vertaan cod MW videot aina aurora borealikseen ja violet:iin pitäis varmaan lopettaa. |
Mun mielestä videon alku oli todella hyvä (musiikki+editointi). Ei siinä muutenkaan mitään vikaa ollut, pientä hiomista tietenkin olisi voinut olla loppua kohden, mutta kun kiirellä tehnyt niin ei yhtään huono. |
Liikaa punakuvaa.;s |
Arucard hei, jos saa kysyä niin mitä editointi ohjelmaa käytit? Sekä mistä niitä saa? Muutkin tietenkin voi vastata mikäli tietää mikä editointi ohjelma oli kyseessä! Kiitos. |
Katoin pätkän. Musiikki täysin hanurista, ei kummosia tappoja. Editoinnista annan pisteet. |
Varmaan koneelta pitäisi ainakin löytyä Photoshop CSS3 kuvia ja muita varten, sitten itse Sony Vegas 8 itse videoin editointia varten ja sitten on kaikenlaisia ohjelmia millä saa vielä jotain lisäjuttua videoihin, mutta niistä minulla ei ole tietoa, joku muu selvittäkööt. Kantsii varmaan katsella KoRnin videoiden loppuosia, jossa ne ainakin yleensä on mainittu. Niin, mistäkö niitä saa, varmasti nettikaupoissa myydään ohjelmia, hinnat pyörii siellä 500-1000e (per ohjelma) tietämillä varmaankin. Jos on liikaa niin älä osta tai yritä keksiä parempi keino |
Musiikki oli alussa ihan täydellinen, mutta sitten alkoi ne ihme diskot soimaan niin se latisti hieman fiilistä. Olisi voinut jatkossakin soida jotain ns actionleffa musaa! Sekä niiku jo monesti tässä mainittu, niin punaista oli liikaa. |