Tämä on keskustelu CoD4-frägileffoja, COD - Media alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Korkataas uusi alue parilla videolla HUOM: Postailkaa vain CoD4 PC,ConMod ja SnD-videoita. Acogit löydät youtubesta. CoD4 ConsoleMode-frägivideo: Completion Download Completion.wmv ...
Korkataas uusi alue parilla videolla |
Last edited by virtanen; 04.02.2010 at 18:44.
sick
Kai tänne saa laittaa muittenki videoi |
im 19v Dj!! Käytössä Traktor S4 ja hankinnassa levarit tai CDJ soittimet lisäks
Joup. Pistetään nyt pari omaakin |
im 19v Dj!! Käytössä Traktor S4 ja hankinnassa levarit tai CDJ soittimet lisäks
Konsolieditoijista parhain with SLproductions. Itsellä KoRnin ja Soadin vidit ovat vielä ehkä hieman miellyttävämpiäö juuri täydellisen synkkauksen vuoksi. Loistavaa jälkeä tekee molemmat, toki täytyy mainita että Joehandsome ei ole todellisuudessa läheskään niin hyvä pelaamaan mitä YouTubessa hehkutetaan videoiden perusteella, aika publa hero, jolla on kutienkin hienoo taiteellista näkemystä, ei kuitenkaan mitään verrattuna esim. Soadiin itse pelitaidoilta, jota monet tykkäävät verrata. |
Tuli aironkin vidit ladattua ja ihan hyviähän nuo olivat, varsinkin kun ei ole vielä tullut niitä videoita ulos kovin montaa. Ammunta synkkaukset toimi ainakin mallikkaasti. Itse kaipaisin nopeennusta snipa-actioneihin kuten PC videissä. Eli tapot näyttävät enemmän "quickscopeilta" vaikkei olisikaan välttämättä oikeasti, en tiedä onko näin, mutta uskoisin. |
(jatkan toisella viestillä, koska PC rikki ja pleikka rajotitaa merkkien käytön) |
http://www.tek-9.org/cinema/stm_-_fo...ities-562.html |
Aika 'unpolished' oli toi 3D juttu, mutta varmaan kulunut tunteja ihan kivasti sen kanssa nypläämiseen. |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Jep, kiitti kommenteista. Ite en kyllä oikeen perusta noista frägien turhasta nopeutuksesta, mieluummin näytän videissä ihan "oikeat" taitoni. |
sick
Jebjeb, en tiedä ymmärsitkö mitä tarkoitin nopeennuksella. Sanotaanko näin, että Stevy 9 lives on loistava leffa vaikka sitä ei ole juurikaan "nopeennettu" vaan tulee moniakin pätkiä ihan suoraan matseista (tietty jotkut välikohtaukset vähän kelailtu, jotta olisi kivempi kattoo ja synkkailu osuis kohillee). |
Tottakai pitää välillä muuttaa videon nopeuksia kun halutaan näyttävän näkösiä ja sopimaan musiikin tahtiin. Ihan samanlainenhan toi näytti olevan "nopeutuksia" katsellessa kuin monet muutkin, ei se mikään ainoa laatuaan ollut tossa "kun sitä ei ole juurikaan nopennettu". |
Kaikki lähti siitä kun itse toivoin tätä videoihin ja mm. itse melamaa on pyytänyt minua antamaan palautetta aina videistään, ei vaan pelkästään kiva vidi jatka samaa mallii. Se oli mun mielipide ja melalla on oma kantansa, itse lähinnä pohdiskelin tuossa miten videoihin voisi saada lisää näyttävyyttä ja "räjähtävyyttä", muut editoikoot miten haluavat. |
Pakko jatkaa uudella viestillä.... |
et voi väittää, ettet irkissä ole tullut haukkumaan MW2:n mappeja ja pelattavuutta ja sitä kautta ylistänyt ja verrannut sitä consolemodeen. myös pelissä olet tätä tehnyt ja paljon. logeja on irkistä ja moni muukin voi asian 'todistaa'. loppuen offtopic tähän, jos asiaa, jatka privaviestillä. halusin vaan kantani myös muiden näkyville, ja jos joku haluaa 'ottaa osaa', ottakoot. |
Nii se oli aika makee ja ne jotkut oli kans aika hyvin mallinnettu esim se snipu-hemmon-down-naama, mut yleisesti oli aika karkee ja huolimattoman näkönen. Mut tiiän kyl kauan noitten tekeminen voi kestää ja se on helppo täältä huudella. |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Olihan toi 3D ihan jännä. Aika moni noista videoista sitä peruskamaa jota on nähty jo aika paljon... |
En voi väittää ettenkö olisi ollut irkissä heittämässä läppää joskus erittäin harvoin, jokainen ymmärtäkööt ne omalla tavallaan. En väitä ettenkö olisi tosissaan kritiikkieni kanssa, mutta voisit katsoa niitä pilke silmäkulmassa, sillä itse ainakin ymmärrän sen etten voi teidän ajatuksia muuttaa ja se onkin sitten omaa hupiansa vain jonka voi päättää mm. kikkimällä kannulta, ei vaikeaa, se siitä. |
On tuo fedukin postaillut PC fragejä niin tässä olis oma ensimmäinen sellainen. |