Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Näytetään tulokset 1 - 11 / 11

Tanelto - toinen MW2-montage - Barret 50.Cal

Tämä on keskustelu Tanelto - toinen MW2-montage - Barret 50.Cal, COD - Media alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Toinen montageni on nyt valmis. Snipulinjalla jatketaan, tällä kertaa Barretilla. Ensimmäisen videoni keskiarviointi oli "ihan ok", ja siksi pyrinkin parantamaan ...

Jäsen Tanelto:n Avatar
    Paikka
    Vihti
    Gamer IDt

Gamertag: Tanelto43 PSN ID: Tanelto

Tanelto - toinen MW2-montage - Barret 50.Cal

Toinen montageni on nyt valmis. Snipulinjalla jatketaan, tällä kertaa Barretilla.
    Ensimmäisen videoni keskiarviointi oli "ihan ok", ja siksi pyrinkin parantamaan paljon tähän toiseen videooni, niin editoinnin, musan ja etenkin itse sisällön osalta.
    Valitettavasti recordaustyyli on kuitenkin sama kuin edeltävässä eikä myöskään peliääniä saanut mukaan.

Itse pidän tätä paljon onnistuneempana kuin ensimmäistä. Kun olin kuullut mielipiteitänne, mikä ensimmäisessä videossa oli hyvää ja mikä huonoa, oli paljon helpompi lähteä tekemään uutta videota. Nyt tiesin heti aloittaessani millaisen montagen aion tehdä, ja millaisen montagen muut haluavat nähdä.

YouTube - Barret 50.cal - MW2 Sniper Montage

Kertokaa ihmeessä mielipiteitänne videosta.

En lähde enää tekemään uutta videota, ennen kuin olen hankkinut kuvan cappaus välineet, joilla alan sitten työstämään videoita paremmalla qualitylla.
    Ehdotelkaa millaisen MW2-videon haluaisitte minun tekevän seuraavaksi, itselläni ei ole juuri ideoita millä teen seuraavan montagen, vaan eihän sen tarvitse olla välttämättä montage.
    However Baldrick, I can't be bothered to hit you. Here is my fist. Kindly run towards it.

Jäsen quassimo:n Avatar
    Paikka
    Kouvola
    Gamer IDt

PSN ID: quassimo

Vastaus: Tanelto - toinen MW2-montage - Barret 50.Cal

Näppärää snipaustahan se oli. Varsinkin terminaalin resparaiskaus oli hyytävä temppu. Tietysti ne peliäänet tai vähintään musiikin vaihtaminen semmoseen paremmin synkattavaa olis hyvä. Ja tottakai synkronointi kohdalleen. Sen kyllä tiedätkin...

Ei mulla noiden fragien suhteen moittimista ole, mut jotenkin noiden peliäänten puute latistaa hiukan tunnelmaa. Mut tsemii jatkoon ja hyviä matseja!

Jäsen KissaKebab:n Avatar
    Paikka
    Lapinjärvi
    Gamer IDt

Gamertag: KissaKebab PSN ID: KissaKebab

No jaa, perus publaa ja vielä respaa niin eipä ole vaativaa edes. Vaihda Interventioniin ja Snd, niin paljon paremmaksi tulee. Myöskin todella kuivaa yks fragi per clip respawn muodossa...

Myös voisi edes jotenkin editata musiikkien kanssa synkkaavaksi, quassimo mainitsikin jo asiasta. Parannettavaa siis on, mutta sitkeesti kun jatkaa niin eiköhän ala tuleen jo kelpo pätkiä
    bEASTER | KissaKebab

Jäsen Dammet:n Avatar
    Paikka
    Seinäjoki

Ihan mahtava parannus edelliseen videeon! Muistat varmaan ku puhuin niistä uskomattomista tilanteista joita olis kiva montagessa nähdä, niin tässähän niitä jo oli kiitos! Esim. mid airissa onnistunut scoptetus ja itse kuolee lopuksi. Sitte toi terminalin massacre.. HUUUUH. Odotan innolla kun saat paremmat vehkeet, niin nämä kaikki nousee heti eri potenssiin. Muutenkin huomasin että otit meidän kommenteista ja parannusehdotuksista kyllä paljon harkintaan. Esim juuri toi montagepelaaminen. Oli siellä sitä, todella oli

Kiitos Tanelto!
    Aye captain!

Jäsen / [iK]
    Paikka
    Arabia

Lainaus Viestin lähetti alunperin Dammet (Näytä viesti)
    Ihan mahtava parannus edelliseen videeon! Muistat varmaan ku puhuin niistä uskomattomista tilanteista joita olis kiva montagessa nähdä, niin tässähän niitä jo oli kiitos! Esim. mid airissa onnistunut scoptetus ja itse kuolee lopuksi. Sitte toi terminalin massacre.. HUUUUH. Odotan innolla kun saat paremmat vehkeet, niin nämä kaikki nousee heti eri potenssiin. Muutenkin huomasin että otit meidän kommenteista ja parannusehdotuksista kyllä paljon harkintaan. Esim juuri toi montagepelaaminen. Oli siellä sitä, todella oli

Kiitos Tanelto!
    pientä perseen nuolentaa. huomaa, ettei dammet ole katsonut hriveesti HYVIÄ montageja. tai sitten kyseessä joku kaveri.

Jäsen Dammet:n Avatar
    Paikka
    Seinäjoki

Lainaus Viestin lähetti alunperin sponge (Näytä viesti)
    pientä perseen nuolentaa. huomaa, ettei dammet ole katsonut hriveesti HYVIÄ montageja. tai sitten kyseessä joku kaveri.

Hetkinen. Mun mielestä toi koko postaukseni perustui siihen miten kaikki oli parantunut edelliseen montageen jossa oli parannettavaa mielestäni paljon. Ei ole tarkoitus nuolla kenenkään persettä, ja jos nuolen niin suo se minulle, ok?
    Kuitenkin Tanelton uudessa montagessa oli paljon hienoa, ja en itse ikinä pystyisi tuohon, kun en ole mikään superpelaaja.

En tunne Taneltoa mistään, ikinä ennen kuullutkaan näitä montagevideoitaan. Arvostan ensinnäkin sitä että joku uskaltaa laittaa videoitaan näytille nöyrällä asenteella, mikä heijastui ensimmäisen videon edeltävistä kommenteista.

Ja kyllä, olen nähnyt montagevideoita mielestäni melko runsaastikin, mutta en ole pro niissäkään. Innostuin tästä videosta, ja reaktioni olivat aitoja. Sori sitten paska makuni jos tämä ei ollut mielestäsi hyvä.

Anteeksi kauheasti sponge kun annoin positiivista kommenttia enkä vittuillut niinkuin sinä.
    Aye captain!

Jäsen / [iK]
    Paikka
    Arabia

justiinsa.

ihan hienoja tappojahan tuossa oli, mutta välillä oli vaan tappoja liukuhihjnalta. ja musiikit ei sopinu yhtään. ei mikään surkea, varsinkin jos toinen video nii iha ylpee voit olla. suosittelen tekemään videoita vaan SD pelimuodossa.

Jäsen Ahmedd:n Avatar
    Paikka
    Lappeenranta
    Gamer IDt

PSN ID: Selected69

Lainaus Viestin lähetti alunperin Dammet (Näytä viesti)
    Hetkinen. Mun mielestä toi koko postaukseni perustui siihen miten kaikki oli parantunut edelliseen montageen jossa oli parannettavaa mielestäni paljon. Ei ole tarkoitus nuolla kenenkään persettä, ja jos nuolen niin suo se minulle, ok?
    Kuitenkin Tanelton uudessa montagessa oli paljon hienoa, ja en itse ikinä pystyisi tuohon, kun en ole mikään superpelaaja.

En tunne Taneltoa mistään, ikinä ennen kuullutkaan näitä montagevideoitaan. Arvostan ensinnäkin sitä että joku uskaltaa laittaa videoitaan näytille nöyrällä asenteella, mikä heijastui ensimmäisen videon edeltävistä kommenteista.

Ja kyllä, olen nähnyt montagevideoita mielestäni melko runsaastikin, mutta en ole pro niissäkään. Innostuin tästä videosta, ja reaktioni olivat aitoja. Sori sitten paska makuni jos tämä ei ollut mielestäsi hyvä.

Anteeksi kauheasti sponge kun annoin positiivista kommenttia enkä vittuillut niinkuin sinä.
    Komppaan. Jotkut tykkää vaarista, jotkut iskästä.

Ihan nätti video, hemmetin hyviä frägejä, mutta tosiaan musiikki, editointi ja videon laatu vähän murentavat tunnelmaa. Jos saat vehkeet kuntoon ja kunnon editointisoftan niin tulee kyllä erinomaisia klippejä

Keep it up!
    Quaseeda tul Mahdi alehim al Salaam! |أنا آكل بيضة كبيرة وسيارة لدفع التجارة

Jäsen azzyyr:n Avatar
    Paikka
    Saarijärvi
    Gamer IDt

PSN ID: azzyyr

Mun mielestä tää oli ihan kiva pätkä. Peliäänet tosiaan pitäs saada mukaan, sillä se nostaa videon fiilistä a lot. Olihan tuolla seassa muutamia ihan hienojakin frägei, se hyppy Favelassa on mun suosikki, ja jos en väärin nähnyt niin muutama tupla-kill one bullet. Noi yhden tapon frägit vois jättää suosiolla pois, ellei mukana ole jotain extraa. Ne maistuu vain vähän täyteeltä. Ja hei, kenen muun mielestä 360 ja snipulla poispäin juoksevaa vihua selkään on hieno tappo..??

Mut kyllä tämä minusta on kohtuullisen hyvä suoritus, jos kyseessä tosiaan vasta toinen video. En muista oonko kattonu sitä ensimmäistä niin en tiedä miten on parantunut...

Kaikki mielipiteet ovat ihan omiani ja kirjoitettu yleensä humalassa!

Jäsen / [iK] Herkkusuu:n Avatar
    Paikka
    Seinäjoki
    Gamer IDt

PSN ID: Herkkusuu

Ite en tykännyt ja en katsonut loppuun

Pulttilukko ja SD ni hyvä tulee
    Last edited by Herkkusuu; 25.06.2010 at 15:59.
    im 19v Dj!! Käytössä Traktor S4 ja hankinnassa levarit tai CDJ soittimet lisäks

Jäsen Eskortti:n Avatar
    Paikka
    Urjala
    Gamer IDt

PSN ID: Eskortti

Lainaus Viestin lähetti alunperin Herkkusuu (Näytä viesti)
    Ite en tykännyt ja en katsonut loppuun

Pulttilukko ja SD ni hyvä tulee
    Samaa mieltä, ja vaikka tää on vanha video, niin ihmettelen et miks tää on PS3 puolella?

+ Vastaa viestiketjuun

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi