Tämä on keskustelu Black ops montaget By Defrin666, COD - Media alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Joo niin tähän heittelen mun montageita jotka lähinnä ovat gameplayta. En editoi, tai en ole editoinut montagejani. Tässä nyt toinen ...
Joo niin tähän heittelen mun montageita jotka lähinnä ovat gameplayta. |
Pelit jotka on työn alla: Fear 2: Project origin, Fallout 3 (lakkautettu ainakin hetkeksi), Autot 2 trophyt, GTA IV (taas), Far Cry 2, Assassins creed, NHL 10 Be a pro, Just Cause 2,
Cod: black ops. Peli jossa ohilaukaukset tappaa ja teräaseita sataa niskaan. Onpa hyvä että en ole ostanu kyseistä peliä. Videosta sen verran, että jatka harjoituksia. Tosin ei kyllä itseltä onnistus tuokaan pätkä. |
Jaa,a näitä klippejä on ympäri ämpäri mun peliajalta, 0 presigestä tähän hetkeen eli 5 prestigeen. Ja en ylipäätänsä harjoittele, suurimman osan ajasta pelailen rynkyillä ja snipuja tulee käytettyä harvemmin, niin nää nyt on tätä... |
Pelit jotka on työn alla: Fear 2: Project origin, Fallout 3 (lakkautettu ainakin hetkeksi), Autot 2 trophyt, GTA IV (taas), Far Cry 2, Assassins creed, NHL 10 Be a pro, Just Cause 2,
Näyttää siltä, että olisit tallentanut jokaisen tapposi snipulla, tallentanut sen teatterissa ja lopuksi kasannut kaikki clipit yhteen ja ta-daa, montage! |