Suomi PoijjatFIN etsii edelleen porukkaa klaaniinsa,tällä hetkellä klaanissa on 21 henkilöä. Paljon vaan porukkaa klaaniin.
Tämä on keskustelu Suomi Poijjat Etsii klaaniinsa uusia jäseniä, COD - Peliseura alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Kyseinen klaani etsii jäseniä joukkoonsa,pistäkää viestii jos haluu liittyä!...
Kyseinen klaani etsii jäseniä joukkoonsa,pistäkää viestii jos haluu liittyä!
Suomi PoijjatFIN etsii edelleen porukkaa klaaniinsa,tällä hetkellä klaanissa on 21 henkilöä. Paljon vaan porukkaa klaaniin.
minut voipi lissäillä siihe klaanii oon 14 v pelaan melkei joka päivä ja mun psn on : Miituli123ai nii ja elitekiii o se ilmane
miitulille laitettu kutsuu klaaniin
miten voin adata sen kutsun :P olen katos hiukkasen tyhymä
![]()
Menet tietokoneen kautta eliteen,ja sieltä sitten invite kohta josta löytyy kutsu klaaniin.
Moi!
Olen 13vuotta
mikki: on
Aktiivisuus : päivittäin
Ja mun psn on : Sviidu-Poika
sviidu poika kutsuu laitettu klaaniin
moro!
-pelailen melkei päivittäi
-mikki on
-ikä 16
-4th prestige
klaani hommat kiinnostais joten lisäykseen vaan jos tarvii
jeps ! elikkäs
ikää:16
mikki on
codeja pelannut reilu 2vuotta joten kokemusta on.
ps3 id:jepaxah
eikai muutaetsiskelen siis porukkaa joka osaa pelailla ja suomi partyi
kiitos jo etukäteen
jos viellä seuraatte tätä
![]()
Kertokaas nyt et mitä on porukalle tapahtunut kun ei Elitestä löydy millään hakusanalla
saisko inviten. mikki löytyy. CoDeja pelattu n.2-4 vuotta.k/d ration 1.08 ja nousussa PSN id on iku1001. ps. olen kiinnostunut paljon klaanistasi
13v Turusta
mikki löytyy sekä kokemusta
9 prestike ja kd 1.50
PS3 käyttäjä nimi on ProPing99
Haluisin klaaniin (:
Last edited by ProPing99; 11.06.2012 at 12:16.
-15 vuotta Kajaanista
-Olen pelannut PS3:sella vasta vähän mutta olen jo MW3:sessa kolmannella prestigellä
-Haluaisin klaaniin
-Mikki löytyy
-PSN nimi on L4QuP4Qu
-Aktiivisuus päivittäin
-Klaani kiinnostaa paljon!
-Toivon että saisin inviten mahdollisimman pian! (:
PS. saa lisätä PS3:sellä kaveriksi jos haluaa! Haluaisin peliseuraa Dominationiin! (:
Kiitos jo etukäteen!
heipä hei pääseekö claaniin minulla on elite premium ja voin osallistua clan operatioihin mikki löytyy ja olen 10 prestigellä PS3käyttäjänimi on ICP_SquirreL
pelaan lähes joka päivä
Kutsu : sammyje96
Mic on
Ikä 16
aktiviinen 2-6h päivä
Jos on vielä tilaa ni nimimerkki iScoPesxX. Mikki Löytyy. Ja ikä on 16.
Last edited by NoMad; 18.08.2012 at 20:38.
jos vielä tilaa niin kovenantti vois lisätä. pelaan jokapäivä iltasin 22-03ja ikää on 21
Jos on vielä aktiivinen, haluiaisin liittyä! Ikä 14, mikki löytyy, BO oon pelannu 10 prestigelle asti, ja MW3 pikkasen, PSN: elzemi71![]()