Tämä on keskustelu Vapaat agentit (MW2), COD - Peliseura alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Eli kaikki sooloiliat ja joukkuetta vailla olevat voivat ilmottaa itsensä tänne....
Eli kaikki sooloiliat ja joukkuetta vailla olevat voivat ilmottaa itsensä tänne. |
Last edited by limputtaja; 08.03.2010 at 19:07. Syy: Löytyi jo joukkue
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Täältäkin löytyisi kiinnostusta. |
Joo täältäki löytyy pelimies |
. |
Last edited by Stamina; 16.12.2009 at 16:31.
- |
Last edited by JouCo; 22.12.2009 at 16:35.
"Too weird to live, too rare to die."
"Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded."
PSN: Inkkari |
Last edited by Inkkari; 16.12.2009 at 13:32.
Myös täältä löytyy yks vapaa peluri johonkin tiimiin. Kumpaankin turnaukseen tahtoisin mukaan päästä. Yhteyttä privalla tai PSN kautta. Kukaties pitempiaikanenkin klaani hakusessa jos on hyvä porukka |
"Too weird to live, too rare to die."
"Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded."
FSF etsii muutamaa aktiivista pelaajaa.. laita viestiä psn: koWis tai Qzela |
Lisätään tähän nyt vielä, että vaatimuksia on, että on pakko olla mikki ( mieluiten headset ), huumorintajua ja ikää mieluiten yli 15-V. |
PSN: Miblez |
Täältä löytyis kiinostusta molempiin turnauksiin. |
Jos joku nyt perustaa tämmöisen vapaat agentit klaanin niin olen mukana ja voi laittaa viestiä jos haluaa ihan johonkin oikeaan klaaniin minut pelaajaksi. Mikki löytyy. |
Matti Myöhäinenkin varmaan vielä kerkeää ilmoittautua mukaan. Eli ilman joukkuetta olen, mutta mukaan tahtoisin tänne "nuorten liigaan." |
Last edited by Istuva Ankka; 31.12.2009 at 19:10.
Minä myös vailla jonkinlaista porukkaa jossa ei ihan liian tosissaan pelailla vaan hyvällä meiningillä. Mikki yms löytyy ja pelaileen ehdin joka ilta/yö |
Anarchy Company Finland
jos jossain tiimissä on tilaa niin ottakaa psn:n kautta yhteyttä jos kiinnostaa |
PSN : Raitzu |
▼ Who asked you to cry for me, Who asked you to lie for me, Who knows who I wanna be?
▼ Rauta Raimo #9 | NHL
Runnerit kun lopetti liigan kesken niin meikä tarttis uuden klaanin. Jos joku tahtoo jokerina mut ottaa niin viestiä tänne. |
d e a t h R u n
Tuu susi pelaa Blingiin, kössil on paskat läpät ja jouco on kännis = win. |