1suosittelee
Tämä on keskustelu Black Ops -pelaajat vailla klaania, COD - Peliseura alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: joo olen kanssa jotain 14 v pelaan paljon paljon paljon ja etin blackopsiin klaania ( en siis oo väsäämässä semmosta ...
joo olen kanssa jotain 14 v pelaan paljon paljon paljon ja etin blackopsiin klaania ( en siis oo väsäämässä semmosta vaaan ettimässä semmosta) mikki löytyyy.......................... etin rentoo mutta kummiski osaavaa ja kummiski ei semmoosii rage pelaajia mutta semmosia jotka pelaa myös tosissaaa... |
Moro |
PSN: juopporapu |
Why all the shit happends to me?
Eipä tolla w/l ratiollakaan suurempia merkityksiä ole. Liikaa muuttuvia tekijöitä, jotka siihen vaikuttaa. Pelaat yksin, pelaat osaavien puolella, pelaat säkkien kanssa, humalassa... yms. |
Terve, pelailen satunnaisesti (päivittäin) . En ole kovinkaan hyvä pelaamaan, pelaan vain ajan kuluksi. |
Perustettiin tällainen suomalainen peliyhteisö, tag on FinZ ja tarkoitettu pelkästään suomalaisille ja yli 15 vuotiaille pelaajille. |
Alter The Future ATF etsii 2-3 suomalaista pelaajaa. Pelaillaan publaa, ja GB:tä, kun MW3 tulee ulos. |
eli etin klaania johon pääsis KD on semmoset 1.38 oon 11th 41. oon ollu 5 eri klaanis joissa 2 co leader (4 niistä oli jenkien tai brittien eli nyt vaihteeks suomalaiseen). mikki löytyy ja niinku KD sta huomaa en tavottele vaan voittoo vaan rennosti vaan paitsi nyt jos joku tärkee matsi. oon 15v ja oon ostanu First striken ja Annihilationin pelaan enimmäkseen SnD tai TDM mut kyl muissaki pelaan olen melko aktiivinen (melkein joka päivä) |
Moro, oon 14v, mielestäni perustason pelaaja, k/dr sellanen 1.30, minulla on nyt menossa kolmas käyttäjä koska edelliset ovat vanhoja joiden nimiin en ollut tyytyväinen, kumpikin vanhemmista käyttäjista oli 50lvl tämän hetkinen , DuremR on 30lvl ja pelaan mahdollisesti joka päivä, harrastuksen takia en ihan aina pysty pelaamaan. Olen jo jonkin aikaa etsinyt rentoa peliseuraa, jotka ei mielellään alle 10v eikä nyt hirveästi yli 18. Mikki tietysti löytyy. Ja hyllystä löytyy Black ops, Battlefield Bad Company 2, Modern warfare 2 (joka tällä hetkellä lainassa kaverilla), Änäri 11, NBA 10... ja muitakin. Ilmoitelkaa tai lisäilkää jos kiinnostaa! Mieluiten yhteydenotto PS:llä. Kaikki Black ops kenttäpaketit löytyy. Zombejakin olen hakannu. Ennen enemmän kun meni multiplayer into hetkeksi. |
joo... olen 15 vuotias. kovanluokan pelaaja juvalta aikaisempia pelikokemuksia on aika suuri lista esim. cod:world at war ,cod3, cod mw1 , counter strike= kaikki , bf 2+3 ja ymsyms |
Ps3 ja hc ctf. |
The dead know only one thing: it is better to be alive
Moi! |