Tämä on keskustelu Parhaat rounditulokset & streakit, COD - Yleinen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Joo jos on turha tai tämmöne on jo niin poistakaa. Joo mikkäs on teidän parhaat runtu tulokset Mun on tällä ...
Joo jos on turha tai tämmöne on jo niin poistakaa. |
Jaa tästä mun parhaimmasta on jo aikaa jonkun verran joten en muista ihan täysin tarkalleen. |
JSLpictures Youtube Kanava!
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Oma enkka on 29. Normi klaanimatsissa ennätys 24 tappoa, Promode matseissa enemmänki, siinähän on rundeja enemmän. |
jjjo
Sabotagesta saat hyvät streakit kämppimällä, itellä joskus taannoin 105- 43 creekissä. |
t|C Co-Leader
Nyt: Call of Duty 4: Modern Warfare, (Call of Duty: World at War)
Waiting: Modern Warfare 2
Wawissa respa:lla 80-6 streak 40 |
d e a t h R u n
sain kerran codi nelosessa lentsikat |
58-4 on ehdottomasti paras tulos, etenkin kun se tuli mp44:lla, mappina oli muistaakseni downpour. |
Mikähän tossa Downpourissa on kun minunkin paras rundi on sieltä. 78-8 dominationissa, paukkurautana G3 RD. Resparaiskaustahan se oli, joten olen TODELLA YLPEÄ tuloksesta! |
TheQuassimo @ YouTube
CoD4.ssä S&D:ssä 6 kill streak ja normi hq 36. |
Omat parhaat suoritukseni COD4ssä: |
Tais tulla tänään oma ennätys cod Mw:ssa pelimuotona oli HC headquarters mappina taas toimi shipment. |
CoD4 Streak Dominationissa 20 tappoa, ei tällä minun rushimisella oikein saa enempää. |
Äske tuli Crossfiressä 11-4 S&D.1 Kopteri, joka ei tappanu ketää ja 1 airstrike=D |