Tämä on keskustelu Adressia Infinity Wardille, COD - Yleinen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Hei. Kärsitkö pelin HC-muodoissa (miksei normissakin) noobituubeista? Minä kärsin ja päätin koittaa tehdä asialle jotain. Tarkoitus on toimittaa tämä adressi ...
Hei. Kärsitkö pelin HC-muodoissa (miksei normissakin) noobituubeista? Minä kärsin ja päätin koittaa tehdä asialle jotain. Tarkoitus on toimittaa tämä adressi IW:lle, kun siinä on tarpeeksi nimiä. Tavoite on hiukan yläkanttiin 10 000, mutta vähempikin riittänee. Tarkoituksena EI ole painostaa IW:a poistamaan tuubeja pelistä, vaan osoittaa heille että kysyntää pelimuodoille joissa tuubit on disabloitu on. Miltä kuulostaisi noobtube free HC S&D? Tai vaikka noobtube free HC headquarters? Korostan tässä nyt HC-pelimuotoja siksi, että niissä tuubien teho on liioitellun tehokas ja varsinkin S&D:ssä alun GL-tykistökeskitys on liian isossa roolissa. |
I am not getting OLDER... I am levelling up!
Paremmalta kuulostais No killstreaks core SD. Mut kyllä tuubikii sais pois ottaa. |
Ei varmaan paljoa merkitystä ole, jollet nyt miljoonaa nimeä saa siihen listaan. Eiköhän IW:llä kuitenkin aikalailla tietoisia tästä tuubi ongelmasta. Toisaalta eipä ikinä mitään tapahtuisi, jollei joku asioille mitään tee. Että siinä mielessä ihan hyvä jos jaksat asiaan laittaa aikaa. |
Olen tässä aamun mittaan postaillut tätä tekstiä kansainvälisille foorumeille: |
I am not getting OLDER... I am levelling up!
IMO kranaatinheittimet, tai räjähteet muutenkaan eivät ole niin tehokkaita HC:ssä kuin normi peleissä, että en ymmärrä miksi se on sinulle noin iso ongelma? |
"Vaikka glitcheillä kerskailevat foorumistit käyvätkin hermoille niin se ei silti oikeuta nimitellä toisia" - Näinhän se on!
Oho, pikkasen vanha postaus |
Itse olen täysin normipuolen pelaajia, mutta jo siellä nuubituubi + danger close -yhdistelmä oli niin v-mäinen, että voin vain kuvitella minkälaista se olisi pelata HC:ssa tuollaisia nuubituubi + danger close pelaajia vastaan... Syynä on ihan se, että se nuubituubi tappoi suunnilleen jalkapallokentän kokoiselta alueelta --> Ihan sama mihin ampui, niin kyllä sieltä aika hyvällä prosentilla yks vihu ainakin jäi... (Tietenkin siis tietää suunnillee missä vihut oli. Ja tää oli vähän kärjistetty esimerkki.) |
"Vaikka glitcheillä kerskailevat foorumistit käyvätkin hermoille niin se ei silti oikeuta nimitellä toisia" - Näinhän se on!