Tämä on keskustelu COD4 Random S&D spekulointi ja keskustelu, COD - Yleinen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Kaikki keskustelu tänne, toinen ketju on vain ilmottautumista varten! Tarkoitus on aloittaa välittömästi VPD liigan loputtua, noin toukokuun puolessa välissä ...
Kaikki keskustelu tänne, toinen ketju on vain ilmottautumista varten! |
Last edited by Junnuuu; 06.04.2010 at 18:06.
Osaatko sanoa, kuinka kauan liiga kestää suunnilleen? Tietää kannattaako ilmoittautua vai ei. Näistä matseista ei kuitenkaa viitti hirveästi pois olla, eikös noi tiimit aika pienet kuitenki ole? |
sick
mitkäs säännöt tulee? |
Jos pelataan keskimäärin pari matsia viikossa nii kestää sellanen 6 viikkoa täysin riippuen kuinka nopeasti tiimit haluvat pelata toisiaan vastaan. Tulen toteuttamaan sen sillä tavalla, että alkusarjan matsit ilmoitetaan ja annetaan esim 3 viikkoa aikaa pelata 6 matsia joten toisia vastaan voi pelata koska tahansa. Toki laitan ne suositukset jotta tietää ketä kannattaisi pelata milläkin viikolla jotta alussa ei tapahdu mitään kaaosta. Kun katsoo aikasempia liigoja niin siellä on tosi monilla halukkuutta pelata matseja aikaisemmin joten katotaan miten estojen pois ottaminen toimii. Mut tosiaan ekat pari viikkoa kannattaa kattoo niiden viikkosuositusten mukaan jotta ei lähe käsistä. |
Ja millon ois tarkotus alottaa? Vai riippuuko täysin tuosta, millon saadaan se 60 väh. kasaan? |
Tuolla toisessa ketjussa ne on sanottu moneen kertaan. |
Missäs noi 'kaikki mukavat mapit' on määritelty |
Last edited by arriibah; 06.04.2010 at 21:36. Syy: Ediitti
Eipä noi Overi ja Pipelinekään mitään kovin helmejä ole SD pelimuotoon ^^ |
Tottakai rautatähtäin on sallittu. M16 reddotilla ei haittaa mua yhtään verrattuna MW2 FAMASin reddottiin. Jos toi halutaan bannia niin bannataan sitten. |
Last edited by Junnuuu; 07.04.2010 at 18:31. Syy: höm
Flashit vois ehkä joo sallia. Mapeista sen verran, että kunhan Wet Work, Downpour, Countdown ja Pipeline on suljettu pois, niin oon tyytyväinen. |
Miten ne joukkueet arvotaan? Jos Junnu yksin kotona arpoo, niin jonkun pitää mennä katsomaan ettei se huijaa |
PSN:Axuu
Ei niitä kannata arpoa vaan seedataan oletetun tason mukaan, että saadaan mahd. tasaiset joukkueet. |
Overcrown:han on juuri kova S&D mappi, vaihtelua siihen ainaiseen SMG rushiin ja preaim kulmat sontaan, voi tietysti olla että itse aina löytänyt mapin hauskana ja vaihtelevana mutta jooh...? Ja reddotit muuten hyvä asia paitsi M16 kohdalla joten pistetään kyseinen ase banaaniin? |
Ei m16 + red dot niiin hyvä ole, kun MW2:n famas + red dot. Mutta itelle ei niin väliä onko bannissa vai ei. Itekkin tykkään owerista kanssa SD:ssä. |
Itse olen yhä sen kannalla, että reddotit kokonaan pois niin ei tule sitten epäselvyyksiä eli silut ja no attachment sallittu. Tuo hyvän taktisen lisän, kun karttahan on päällä eikö vain? |
Last edited by Fedurre; 07.04.2010 at 19:23.