Tämä on keskustelu COD-skenekeskustelu, COD - Yleinen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Call of Duty alueella: Ajattelin tässä kehitellä tällaisen ketjun. Tuossa kun olen ollut jonkin aikaa poissa skenestä. Eli oon nyt katellu vähän ympäri mestoja ...
Ajattelin tässä kehitellä tällaisen ketjun. Tuossa kun olen ollut jonkin aikaa poissa skenestä. |
JSLpictures Youtube Kanava!
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Mikä tuon ConsoleGaming.eu:n RRCM on? Ileisesti muokkasivat ConsoleMODE:n jotenkin? |
RRCM = Really Really Cool Mode |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Ainoo tapa miten mun mielest sais COD4:n aktiiviseks on ProModilla. Harva jaksaa pelata kunnolla vanhaa samaa, joten laddut on aika kuoleita. ProMod tarvii sen Resistancen ja 5 minuuttia sähläytäystä aina alussa joten moni ei edes vaivaudu. |
Rupee vähän selkenee tää meininki. Ja juu, onhan se totaa et sama vanha ei loputtomiin jaksa kiinostaa, varsinkaan sillon ku kukaan ei mitää turnauksia, liigoja kunnon palkinnoilla tee. Eikä yleisesti kuuntele yhteisöä. |
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Näin tossa etusivulla, että joku oli tehnyt "skene" -ketjun, ei ollut vaikea arvata kuka... |
En nyt jaksa ite rupee tarkemmin miettiimään. Kun en tuota ProMod:ia ole kokeillut. Mutta kyllä ajatuksena ainakin olisi että meen takasin tuonne CB, laitan säännöt sinne ja pistän jonku Cup:n/Turneen pyörimään samantien. |
ClanBase mainittu! Joko saa ottaa korkin pois? Menee nimittäin täysin mielenkiinto tästä topicista kun tää on taas kohta PS3 vs. PC läppää täys. Ja se jos mikä saa siman herahtamaan huulille. |
TheQuassimo @ YouTube
Joo, kuten sanoin niin en tarkemmin rupee miettiimään asiaa, kun on tuo PS3:n vielä huollossa ja joutunu tässä vaan lukemalla foorumeita miettimään että minkälainen meininki. |
Niinh on vaik kuin monta peliä jota mielummin pelaisin kuin MW2 tai Cod4, mutta kun ei niissä oo muita pelaajia sitte.. On helpompi hyppää MW2, mitä suurin osa pelaa ja laittaa pelit/partyt pystyyn, kun ruveta ensin kerää 30min - +60min johonki toiseen peliin tarpeeks väkee että saa pelit käyntiin. Saati sitten mitään CW pelejä. |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
En kyllä ymmärrä miten saatte näistä codeista noin hemmetin hyvän kuuloisia... Oma mielipide on että publaa en pelaisi hetkekään jollei matsi aktiivisuus olisi pleikkarin parasta. |
bEASTER | KissaKebab
tässä nyt varmaankaan mistään publasta puhuta, tai varsinkaan mistään matsista jossa kaikilla juggerit päällä. |
Ensinnäkään ei mitään järkeä tehdä CB laddua missä olisi mitään näistä vanhoista sääntöseteistä, koska ne tulee olemaan yhtä suosittuja kuin jääkiekko keniassa. Voin jo tähän väliin kertoa, että esim. itseäni ei enää kiinnosta pelata juuri mitään muuta ProModin jälkeen (kaikessa hankaluudessaan silti parempi). Otetaan vielä huomioon kuinka suosittu saitti ClanBase on konsolipelaajilla niin voidaan todeta, elämä voittaa. |
Teillä ketkä on Socom yhteisön nähnyt ja peliin tuhansia tunteja uhranneet (ite en pelannut ikuna) , hakevat sitä fiilistä todennäköisesti lopun elämänsä. Sitä selittämätöntä pelaamisen riemua ja palvontaa. En minäkään enää MW2 julkaisun jälkeen saanut ihan samaa "boneria" kun silloin kun COD4 julkaistiin. Se voi olla ettei sitä enää milloinkaan tulekaan. Ei Socom-faneille eikä COD-faneille. Ehkä IW:n jälkeläinen jonka Jason West ja Vincent Zampella perustivat, tekevät jonkun uuden messias FPS-pelin tai zitte Zipper tekee Socom 4:sta loistoteoksen. Molempi onnistuu kun kuuntelee skeneä. Mut minusta on ajan hukkaa laittaa kaikkia munia siihenkään koriin. Ehkä se ensimmäisen "jumal-pelin" taika ei kestä kun sen yhden kerran... Omat verkkosotani aloitin Ressu:FOM pelillä ja vaikkei se sen kummallisempi ollutkaan, ihmeellinen suhde mulla siihen vieläkin vaan on. |
TheQuassimo @ YouTube
@Fedurre |
Täytyy kyllä sanoa että naulan kantaan osuit. Socomit nostaneet riman todella korkealle, mutta Socom: Confrontation oli kaikkine bugeineen se PS3:sen taitoa vaativin peli, mitä itse olen pelannut. Pidin sitä myös hyvänä pelinä matseissa, mutta openit oli hirveämpää kun COD:ssa. |
bEASTER | KissaKebab
Totta, itse olen kuitenkin sitä mieltä että JOS CoD4 olisi toteutettu oikein tai olisi modikalut annettu käyttöön myös konsolilla, olisi se ohittanut minkä tahansa pelin kilpailullisuudessa/skillissä/klaanipelinä/minä tahansa 100-0. Onneksi voi edes jotenkin nauttia kilpailullisuudesta tolla ihme hackilla, mutta sekin on vaan sitä, että random pelaajat pelaa keskenään ilman kummempaa tiimityöskentelyä ja välillä jopa ilman järkevää ajatusta. Ainakin hyvä, että ampua pitää osata, koska sitä aimassistia ei ole, eron kyllä huomaa tajuttoman hyvin. |
Ihan vaan ajatuksena. Jos kerran nää modaukset, promod yms. jne. on NIIN tärkeitä juttuja mitä ilman ei pelinautinnosta ole tietoakaan ja jossa joka yksityiskohtaa on hiottava viimeseen asti, että on varmasti r000 niin eikö olisi vaan helpompaa ostaa se PC ja pelata siellä missä nää jutut on helpompi toteuttaa ja jo valmiina? Kuitenki kokoajan vertailukohtana on se PC missä kaikki on auvoisesti ja pyrkimys on mallintaa samaa keinolla millä hyvänsä PS3:lle. Miksi? Pleikalla kaikki on nyyppiä, publat hirveetä, ei taito ratkase jne. ja PC:llä taas kaikki ihanteellisesti niin miksi pitää hakata päätä seinään? |
THE FEW, THE PROUD, THE NOOBS -[FNU]-