Tämä on keskustelu MSR vai Sega GT?, DC Autopelit (Racing) alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Kumpi on teidän mielestänne parempi, pelikokemuksen perusteella? Kaipaisin myös perusteita, miksi toinen noista on parempi....
Kumpi on teidän mielestänne parempi, pelikokemuksen perusteella? |
Itse pidän Metropolis Street Raceria parempana pelinä. Se on vauhdikasta arcadekaahailua parhaimmillaan. Siis kerrassaan nautinnollista. |
|
MSR oli SE peli, minkä takia melkein Dreamcastin hankin. Aivan ihana arcadekaahailu, joka maittoi pitkään. Läpi tietenkin pelasin. |
Juu, Sega GT:n pahin ongelma on kyllä se hieman outo pelattavuus. Se ei iskenyt ainakaan minuun yhtään. Olen itsekin kokeillut sitä ainoastaan pari kertaa, mutta pitihän se Segan "vastaus" Gran Turismo - sarjalle hommata hyllyyn; Ihan noin keräilymielessäkin. |
musta sega gt on ihan hyvä peli, aivan kuten msr. msr:n arcadeohjaus on kyl unelmis mut kyl gt:nki ohjaus on ihan hyvä, paikoitellen kuitenki ihan helvetin omituinen. |
Kyllä minunkin mielestäni ensimmäisenä kannattaisi tuo MSR ostaa, sillä Sega GT:ssä on mielestäni myös se ongelma, että se on kovin helppo. Ei mene kauaa, että huomaa omistavansa paljon rahaa ja autoja, minkä jälkeen sitten huomaa myös ajaneensa suurimman osan kilpailuista läpi. Itse en tosin sitä ole enää aikoihin pelannut, sillä eräs kaverini onnistui tuhoamaan ko. pelin tallennukset muistikortilta - ei innostanut aloittaa sitä enää alusta. |
Gnothi seauton
Imho Sega Gt:ssä on ohjaus ihan kätyrissä. Kannattaa ehdottomasti valita MSR. |
MSR on mun ykkönen autopeli! |
EHDOTTOMASTI Sega GT, olen pelannu MSR:rrää 20min ja sen jälkeen totesin että tähän en enään koske.. |
[QUOTE]Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jmunkki |
-GB -GBA -NES -SNES(RIP) -N64 -PS2 -Dreamcast -Saturn -GameCube -XBOX
Nyt: Tales of Symphonia (GC) DOOM3 (PC) ,Halo 2 (xbox) Need for speed underground 2 (xbox) PGR 1&2 (xbox) Final Fantasy Tactics (GBAsp) Skies of Arcadia Legends (GC)
(---- This is my avatar , touch and DIE !
[QUOTE]Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N |
Jotenkin tuo MSR ei ole kolahtanut niin kovaa. Sega GT:tä en ole kokeillut. PGR vaikutti hyvältä, paremmalta kuin MSR, ainakin mitä kaupassa kokeilin. ( Ja sehän oli off-topic) |
Life's not too short. Death's just real long.
Heitin saman kysymyksen Sega-Europessa, ja sielä neuvottiin ostamaan F355. Itelläni on Sega GT ja täytyy sitä aivan loistavaksi kehua. Myös Sega Rally 2 oli´hauska ajopeli. Ite meinaan ny ettiä sitä MSR:ää jo vaikka sais halvalla. Ja F355:ta. Ja Test Drive Le Mansia. |
If you wanna break something, use a hammer! -Bruce Lee
|
|
Huomaan että kukaan ei mainitse Tokyo Xtreme Racer 2 (Highway Battle 2) peliä jossa on ehdottomasti paras fiilis kaikista DCn peleistä. Odotan vaan että TXR online versio PC.lle tulis valmiiks kun ei jatkoa DClle ainakaan tule enää... |
Onhan tuo Tokyo Highway Battle 2 ihan mukava peli, mutta miksi ihmeessä siitä puuttuu ykkösessä ollut kaksinpeli?! |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Tuli V-Rally hommattua ja voi sitä vauhdin tunnetta ja tunnelmaa! |
If you wanna break something, use a hammer! -Bruce Lee