Tämä on keskustelu San Francisco Rush 2049, DC Autopelit (Racing) alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Kertokaa mielipiteitä pelistä San Francisco Rush 2049, onko yhtä hyvä, kun samainen kolikkopeli?...
Kertokaa mielipiteitä pelistä San Francisco Rush 2049, onko yhtä hyvä, kun samainen kolikkopeli? |
kolikkopeliä en ole pelannut, mutta on toi hyvä ainakin moninpelinä hauskaa, nelinpelinäkään ei kauheasti ruudunpäivitys kärsi =) |
Meilläpäin porukka on tykästynyt tuohon oikein tosissaan. Peli sopii mainiosti "kaikille", piti autopeleistä tahi ei. Peliin pääsee sisälle varsin nopeasti ja sehän on vain hyvä. |
Pelasimpa muuten eilen kyseistä peliä arcadeversiona Tennispalatsissa ja voipi sanoa ettei Dreamcast-version tarvitse pahemmin hävetä sen rinnalla. Ainoa kunnon ero oli se että DC-versio joskus vähän nykähtelee (onneksi ei kuitenkaan pahasti). |
|
ja toi nykähtely tulee vain horizontal scrollauksessa, alussa vähän häiritsi muttei enää. |
Mistähän kyseisen pelin voisi ostaa Suomessa ?? |
Tähän loistavaan automaattiin on tullut hakattua vitonen poikineen. Verrattain ´tuore´(viimeinen Atari Games:n logoa kantava automaatti, 1999) uniikkikabinetti tosin on vielä kovin hintava joten hankin DC:n vain ja ainoastaan tämän kolikkoklassikkokonversion johdosta, tosin vasta muutama päivä sitten. |
Suosittelen, mielestäni yksi parhaista DC:n arcade-kaahailuista MSR:n ja Vanishing Pointin ohella. Etenkin ilmalennot oli hauskoja... |
Olen ajatellut tilata tämmösen UK:sta, hinta olisi 4.98£(+VAT)/kpl. Olisiko halukkaita liittymään tilaukseen? Minä vingutan Visaa, uroja otan vastaan tilisiirtona. Ottakaapa yhteyttä pacdam@saunalahti.fi -osoitteeseen, jos kiinnostusta ilmenee. |
|
Tilauksen olen ajatellut tehdä EB:stä, niillä näytti ainakin eilen olevan Rushia varastossa. |
|
Mä oon mukana jos ei kauhee kiire tilauksella ole kun rahatilanne on tällä hetkellä vähän huono. Vois tilata tuolta Chrono Crossin ja ehkä jotain muuta kivaa... |
|
Itse asiassa niitä on EB:n varastossa alle 10 kpl juuri tällä hetkellä, testailin vaihtamalla ostoskorissa tuotteiden määrää ja joitakin pelejä, joita olisi ottanut oli vain yksi (1) kappale. Rushia oli sentään ainakin viisi (5). |
Voisin ottaa sieltä ton Chrono Crossin hintaa 19.99$ |
|
|