Tämä on keskustelu Ohjainportin välikuolema, DC:n lisävarusteet, peliohjaimet, virittely etc. alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: On se vaan hyvä että tämäkin sivusto on olemassa... meinasi mennä tennisturnaus reisille kun ohjaimet sanoivat itsensä irti. Vika löytyi, ...
On se vaan hyvä että tämäkin sivusto on olemassa... meinasi mennä tennisturnaus reisille kun ohjaimet sanoivat itsensä irti. Vika löytyi, "vanha kunnon" F1-vastus oli kuollut. Neljä minuuttia ohjeen lukemisesta veivattiinkin jo ruuveja kiinni ja käynnistettiin konetta. |
You sell whatever you want, but don't sell it here tonight.
Omalle DC:lleni on käynyt samoin, ohjainportti ei tunnista enää padeja. Olisi hauska tietää mitenkä korjata tämä ongelma. Minulla ei ole mitään käsitystä mikä on F1 -vastus, joten voisiko joku selventää asiaa? |
Ohje löytyy DCFin-linkkien kautta; suoraan se on tässä: |
Kiitoksia. Itseasiassa se olin minä joka tuosta linkistä DCFINiin "informoin". En vain omista kolvia, joten pitänee tyytyä hankkimaan kokonaan uusi ohjainportti. |
Ostin kolvin ja korjasin itse tuon ongelman - joten ei tarvitse lähettää ohjainporttia korjattavaksi. Kiitoksia avusta! |
Ok, hyvä että homma luonasi joka tapauksessa. |
Kauan se DC pelasikin ihan moitteetta, nyt meni multakin ohjainportti. Haju! |