Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Näytetään tulokset 1 - 3 / 3

RGB-scart, kytkentä

Tämä on keskustelu RGB-scart, kytkentä, DC:n lisävarusteet, peliohjaimet, virittely etc. alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Tekisin itse RGB kaapelin Dreamcastiini kun et halua maksaa maltaita siitä. Onko jollain tiedossa mihin johdot pistetään kiinni? Helpointa olisi ...

Jäsen
    Paikka
    Lahti

RGB-scart, kytkentä

Tekisin itse RGB kaapelin Dreamcastiini kun et halua maksaa maltaita siitä. Onko jollain tiedossa mihin johdot pistetään kiinni? Helpointa olisi jos joku omistais kyseisen kaapelin niin kattois siitä suoraan.

Ellei sit jollain ole RGB-kaapeli myytävänä ja saisin halvalla niin voisin ostaa, mutta päälähtökohtana on että teen itse jos vain mahdollista.

KonsoliFIN Toimitus
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: Tonppa PSN ID: Tonppa Wii Code: 5858 1907 5214 1101
    Eikös Joytechin RGB-kaapeleita löydy vielä jostain siihen viiden euron hintaan mihin niitä jonkin aikaa sitten vielä sai?

Eiköhän joku täällä konsolifinissä ole valmis myymään moisen kaapelin järkihintaan... Aika turhaa alkaa tekemään sellainen itse?
    3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
    X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)

Jäsen
    Paikka
    Lahti
    Yritin haulla etsiä sitä myyjää mikä myi halvalla niitä kaapeleita. Ei löytynyt :/

+ Vastaa viestiketjuun

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi