Tämä on keskustelu Ohjainprojekti, DC:n lisävarusteet, peliohjaimet, virittely etc. alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Eli tuollainen tuli rakenneltua. Lopputulokseen olen varsin tyytyväinen ja nopeilla pelitesteillä ohjain osoittautui toimivaksi. Esimerkiksi Ikarugassa tulokset paranivat huomattavasti. Tämä ...
Eli tuollainen tuli rakenneltua. Lopputulokseen olen varsin tyytyväinen ja nopeilla pelitesteillä ohjain osoittautui toimivaksi. Esimerkiksi Ikarugassa tulokset paranivat huomattavasti. Tämä johtuu lähinnä ohjaimessa käytetystä tarkasta tikusta. |
On kokemusta. Rakensin aikoinaan taistelupelejä varten oman custom stickin, 6 nappia + start + select. Taisin laittaa siitä johonkin kuviakin, mutten enää muista mihin. |
Sattuisko kummallakaan olemaan johdotuksesta kuvia/kaavioita? mistä tilasitte napit/ilotikun? |
Itse tilasin osat saksalaisesta nettikaupasta. Toimitus kesti hiukan ja postikulut olivat kohtuullisen korkeat, mutta osat oli hyvin pakattu ja laadukkaan oloisia. En ollut tyytyväinen ensimmäiseen ohjaimeeni, joten tein hieman parannellun version. Ohjain ei ole vielä valmis minkä näkee kuvastakin. |