Tämä on keskustelu PSO ilmoitukset, DC Rooli- ja seikkailupelit (RPG, Adventure) alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Eli päätin tehdä tälle oman threadin. Täällä voi sopia peli ajat, kohtaamis paikat sun mut. Elikkä saan tuon PSO ver.2:n ...
Eli päätin tehdä tälle oman threadin. Täällä voi sopia peli ajat, kohtaamis paikat sun mut. |
Sega4Life
Heaven's Night
Minä voin tuota tulla pelailemaan, en tosin PC:n kautta saanut DC:tä kytkettyä joten ihan puhelinlinjojen kautta pitää pelailla. Näppäimistö tuossa pelatessa osoittautunee varmaan ihan käteväksi laitteeksi. Mutta minulla on yksi ongelma: PSO v.2 kysyy PSO v.1 serial ja access keyta, ei käy PSOv.2 keyt. Olen tuon PSO v.1:n omistanut, mutta sen myin. |
|
Sega4Life
Heaven's Night
Se kysyy niitä multa jokatapauksessa. Pitääkö mun jotenkin DC:n muisti formatoida? Kun se jostain tuntuu aina sen PSO 1:n serial keyn kaivavan... |
|
Sega4Life
Heaven's Night
PSO Worldissä sain vastauksen tuohon. Dreamcastin internal memory pitäisi tyhjentää, kuulemma onnistuu ainakin US planetweb bowserilla. Mutta mun pitäis tuo jostain ettiä ja polttaa, ei kukaan tiedä helpompaa keinoa? Xploder cheatti-vehjekin löytyy. |
|
Sega4Life
Heaven's Night
Jokapuolelta tuntuu tuo ohje löytyvän, mutta ainakaan itse en saa tuota toimimaan. Olisiko tuo sitten vain US-Dreamcasteissa toimiva kikka. |
Jos sinulla on CD-poltin ja Nero poltto-ohjelma niin vaikkapa täältä löytyy kätevä apuväline. Itsekkin tyhjensin aikoinaan DC:n muistin tuolla ohjelmalla, kun jenkki-PSO ver.2 ei suostunut yhteistyöhön PAL-PSO:n vanhojen tunnuksien kanssa. |
|
Omistan: C64, NES (x2), Master System, MegaDrive (x2), Super NES, Saturn, PSOne, N64, Dreamcast (x2), PS2, Gamecube, Xbox, Xbox 360, GBA, DS
Gamertag: JaakkimO
Minua kiinnostaisi kanssa PSO:n nettipeli, mutta ei ole kakkososaa ja nettiliittymä on kaapeli. |
|
Last edited by Nova; 09.11.2003 at 09:38.
Sega4Life
Heaven's Night
|
|
Sega4Life
Heaven's Night
En sitä ole vielä suorittanut, kun iteltä ei polttavaa löydy. Pitää huomenna käydä kaverilla tuo polttamassa. DC:llä kyllä tuli netissä vähän aikaa surffailtua, aika kätevästihän se onnistuu. |
|
Last edited by Jaakkimo-; 09.11.2003 at 13:29.
Omistan: C64, NES (x2), Master System, MegaDrive (x2), Super NES, Saturn, PSOne, N64, Dreamcast (x2), PS2, Gamecube, Xbox, Xbox 360, GBA, DS
Jep, tänään tuli postissa PSO ver.2. |
Sega4Life
Heaven's Night
Kertokaapa minulle viisaammat, että mitä eroa tuolla PSO ja PSO2:lla on? Jos kerran samassa nettipelissä pystyy olemaan sekä PSO1:lla pelaavia että PSO2:lla pelaavia.. |
Viittaan vielä edelliseen viestiini. |
|
Last edited by Iceman; 11.11.2003 at 08:07.