Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Näytetään tulokset 1 - 6 / 6

Shenmue - Pelivinkit

Tämä on keskustelu Shenmue - Pelivinkit, DC Rooli- ja seikkailupelit (RPG, Adventure) alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Olen jökissä miltei heti pelin alussa Minun pitäisi löytää Yamagishi joka on kuuleman mukaan ajanut melkein kissan päälle. Etsiskelin kauan ...

Jäsen

Shenmue - Pelivinkit

Olen jökissä miltei heti pelin alussa

Minun pitäisi löytää Yamagishi joka on kuuleman mukaan ajanut melkein kissan päälle.

Etsiskelin kauan kunnes huomasin kartan tien vierellä ja sen avulla helposti Yamagishin asunnon löysin mutta kun meinasin koputtaa ovea niin Ryo sanoo että "minun ei pitäisi vierailla ilman syytä".

En nyt sitten alkuunkaan ymmärrä mitä minun pitäisi tehdä.

Toivottavast täältä joku Shenmue pelaaja löytyy.

Jäsen
    Paikka
    Imatra

Vastaus: Shenmue - Pelivinkit

Olet varmaankin ollut liian oma-aloitteinen. Siinä pitää jututtaa ensin oikeaa mummoa joka sitten opastaa sinne talolle. Niinhän se homma siinä(kin) pelissä toimii.

Jäsen

Kiitos vinkistä.

Ja taas ollaan pahasti jumissa.

Pitäisi tavata merimiehiä baarissa joko Jazz tai Heartbeat baarissa.

Jazz baarin löysin ja siellä oli 2 miestä pelaamassa biljardia mutta selkoa ei tullut olivatko merimiehiä vai eivät.
    He haastoivat minut lyömään pallon yhdellä lyönnillä pussiin ja sitten vastaisivat kysymykseeni...lyönti kusi ja sitten tyhmänä päivän päätteeksi tallensin pelin ja odotin taas seuraavan päivän että pääsen baariin ja sittenhän miehet eivät enään suostuneet puhumaan tai pelaamaan kanssani. Tallennus kun on sen epäonnistuneen lyönnin jälkeen niin peli pitäisi aloittaa alusta että pääsisin kokeilemaan uudestaan kohtaa.

Hearthbeat baaria en ole löytänyt vaikka kuinka tutkinut aluetta tarkkaan ja oikein muilla alueilla baari ei voi olla.
    Kartassa ei näy kumpaakaan baaria näistä.
    Keltään ei saa neuvoa koska Ryo ei osaa kysyä kuin merimiehistä eikä baarista niinkuin pitäisi.

Jäsen Orin:n Avatar
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

Gamertag: Zerorin

Heartbeat löytyy moottoripyöräkundien lafkan vierestä, siis niiden kahden, jotka uhoavat koko ajan. Baari löytyy, kun menet portaat alas. Have fun, mahtava peli tosiaan tuo
    I am not alive, thus I can't die. I won't give up even if my Ideal isn't fulfilled. My will, just as my regrets, won't ever end.
    Nyt pelaan: Ikaruga, COD4

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: ZakkFI

Hiton hyvä peli kyllä kyseessä, pitäs ehkä kaivaa DC kaapista ja pelata taas läpi uudestaan. Shenmue kakkosta en kyllä läpi ikinä jaksanut/kerennryt pelata. Ehkä pitäs taas harkita.

Jäsen

Nyt ollaan kakkso discin alussa mutta tällä kertaa ei sentään jökissä.

Kyllä tämä tosiaan vaikuttaa melkein yhtä hyvältä kuin Shenmue 2 jonka olen useampaan kertaan läpi pelannut.

Harmi että järjestys on mennyt nurinpäin mutta toisaalta olen todella paljon Shenmuesta nauttinut ehkä enemmän kuin mistään muusta pelistä joten ei tarvitse valittaa

+ Vastaa viestiketjuun

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi