Tämä on keskustelu Shenmue ongelma, DC Rooli- ja seikkailupelit (RPG, Adventure) alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Eli ongelma on tämä olen töissä satamassa ja sama päivä toistuu koko ajan. Se päivä missä pitää viedä ne laatikot ...
Eli ongelma on tämä olen töissä satamassa ja sama päivä toistuu koko ajan. Se päivä missä pitää viedä ne laatikot Warehouse 3:seen. Mistä johtuu ja mikä neuvoksi? |
Juu pääsin siitä kohdasta eteenpäin. Kyseessä oli kuuluisa Shenmue bugi. |
|
Äpis
Kohta alan pelaamann peliä, että kertoisiko joku mikä bugi on ja miten siitä pääsee ohi. |
Ei siinä mitään ole. Pelaa ihan rauhassa |
No höh, itse olen palaillut Shen Muen kolmisen kertaa läpi, enkä mitään "bugia" ole havainnut, liekö tuota olemassakaan. |
Omistan: C64, NES (x2), Master System, MegaDrive (x2), Super NES, Saturn, PSOne, N64, Dreamcast (x2), PS2, Gamecube, Xbox, Xbox 360, GBA, DS
Gamertag: JaakkimO
|
Sega4Life
Heaven's Night
Ahaa =) Itselle ei onneksi ole sattunut tuollaista yhdelläkään pelikerralla.. Luojalle kiitos siitä. Mutta mikäpäs siinä pelaillessa alusta asti uudelleen.. =) |
Omistan: C64, NES (x2), Master System, MegaDrive (x2), Super NES, Saturn, PSOne, N64, Dreamcast (x2), PS2, Gamecube, Xbox, Xbox 360, GBA, DS
Gamertag: JaakkimO
|
Sega4Life
Heaven's Night
Eihän sitä edes ilmene kuin pelkästään USA-versiossa (näin olen kuullut). |
Vitonen Entertainment
"Cause it would take a lot more hate than you - to stop the fascination, Even with an iron fist, more than you got to rule the nation, when all I got is precious time"
Suunnitteilla on muuten mahdollisimman kattava läpipeluuopas Shenmue I:een ja II:een DCFIN.nettiin... |
Last edited by Karri; 11.02.2003 at 10:08.
Vitonen Entertainment
"Cause it would take a lot more hate than you - to stop the fascination, Even with an iron fist, more than you got to rule the nation, when all I got is precious time"
|
Sega4Life
Heaven's Night
|
Niin arvelinkin. Kiitän. |
Last edited by Karri; 14.02.2003 at 11:42.
Vitonen Entertainment
Mitä eroa noilla sääasetuksilla on? |
Shenmue Weatherissa on pelin fiktiivinen säätila, Actual Weatherissa vuoden 1986 todelliset säätilat. Säästä riippuu, milloin pääsee tapaamaan mitäkin porukkaa. |
Vitonen Entertainment
Niinpä niin. Shenmue-opas on myöhästynyt ilmoitetusta julkaisuajankohdastaan 2 viikkoa. Tekeminen venähti huomattavasti odotettua pidemmälle. Ensimmäisen discin opas on kirjoitettu, korjailtu, testattu. Vielä on kaksi disciä jäljellä, mutta niissä ei enää pitäisi kestää kauan, koska ne on kirjoitettu... ehkä valmistuu ensi viikonloppuna... |
Vitonen Entertainment
|
Shenmuessa jokainen pelikokemus on erilainen - on hyvin vaikeaa esimerkiksi kokea jokaista Passport -levyn videopätkää pelin aikana. Pelissä on myös monia bonusvideoita jotka suurin yleisö missaa lähes varmasti, kuten Ryon kavereiden vierailu Hazukien residenssissä. |
|
^ Karu totuus. Koita kestää, fakta on fakta.