Tämä on keskustelu Super Smash Bros. Melee, GameCube-peliapu alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc Mikä siis on Teidän mielestänne paras ja ylivoimaisin hahmo Ssbm:ssä? Roy on ihan alusta alkaen ...
|
Tässä on pari harvinaista palkintoa: |
Cube? Gamecube!
Gc,Gba,N64,Pc,Snes
Nyt: ei mitään
Viimeksi: Metroid prime
|
"I galadhi cordalyel meldolinya"
Food -- Play 1000 matches in Melee Mode |
Cube? Gamecube!
Gc,Gba,N64,Pc,Snes
Noista Razocin jo mainitsemista trophyista minulta puuttuu Celebi, Diskun, Tom Nook, Crazy Hand ja Bunny Hood. Trophyja minulla taitaa olla 275. |
GAMERTAG: Dirty Esa
Live-pelit: Return to Castle Wolfenstein: Tides of War, Midtown Madness 3
|
Kaverin kanssa saatu kaikki trophyt. Kun sai viimisen, niin tuli ilmoitus, että "You have all the trophies". |
|
Cube? Gamecube!
Gc,Gba,N64,Pc,Snes
|
Last edited by kulipoika; 11.08.2002 at 19:17.
|
kulipoika, kiitos ihan rutosti. Tuossa aikaisemmin muuten kiitin noista lisäkentistä vahingossa Razocia, vaikka sinua pitikin kiitellä... Takkaropokkaro vaan joka tapauksessa. |
Hepskukkuu taas!.Huomioin pelatessani tempun jolla saat Hahmosi Giga tai Micro kokoon(Jättisuuri tai mikroskooppinen,niinkuin niitä itse nimitän,heh) |
Cube? Gamecube!
Gc,Gba,N64,Pc,Snes
|
|
Tuo on ihan iisipiisi, jos säätää power-up-valikosta ainoaksi tavaraksi vain Poison tai Super Mushroomin (tilanteen mukaan) ja säätää Very High:lle |
|
Joo |
Cube? Gamecube!
Gc,Gba,N64,Pc,Snes
|
Cube? Gamecube!
Gc,Gba,N64,Pc,Snes
mulla on muistaakseni 151 trophyä, pari äijää puuttuu vielä, ainakin falco ja mewtwo ja se mr game&watch jne |
NES/SNES/GBPocket/GBColor/N64/GBA/GC/NDS
http://users.ign.com/collection/ganonussi < pelilista