Tämä on keskustelu Super Smash Bros. Melee, GameCube-peliapu alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Tähän voitas pistää kaikki ennätykset ja muut. Tietäskö ketään että mistä saa Ganondorfin?...
Tähän voitas pistää kaikki ennätykset ja muut. Tietäskö ketään että mistä saa Ganondorfin? |
Ennätykset? Minkälaiset? |
aka. Telchar | Kuuminta hottia: Wii - ... , PS3 - ... , Xbox360 - Alan Wake, Läppäri - Left 4 Dead 2
282 tai 283 trophya. |
Laittakaa esim break the targets, home run ja event mode ennätyksiä. |
"I galadhi cordalyel meldolinya"
Saako SSBM euroopan versiossa vain viisi piilotettua hahmoa? |
|
|
Niin mistä sen ganondorfin saa? |
Home Run: |
Last edited by Aleksi1; 26.05.2002 at 19:28.
Eh...tota noin..jos noi sun luvut on metrejä niin oot ymmärtäny jutun vähän väärin. Home-run:ssa on tarkoitus ensin hakata säkkiä mahdollisimman paljon sen tippumatta alustalta. Sitten säkkiä pitäisi huitaista pesismailalla smashlyönnillä. Oma ennäkys Yoshilla on vähän alle 400m...Yoshilla sen takia että Spoilersaa uuden kentän jos lyö yli 500m(?) /spoiler. |
Paras home run-tulokseni on joku 1550 feet(jenkkiversio) yoshilla, en tiedä sitten paljon se on metreissä? |
Hey, mites tänne tulee niin vähän tekstiä, luulis meleen olevan semmonen tapaus että porukka kuhisis...tai sitte kaikki on vaan pelaamassa sitä eikä kerkee postaamaan |
|
Olen nyt kahdessa päivässä saanut kaikki hahmot paitsi Mewtwon ja Mr. Game & Watchin. |
|
Multa puuttus vielä Young Link, mr. G&W ja Pichu. |
Miten ootte saanu luigin? Onkos jollain jo kaikki trophyt? Mulla on 84. |
|
Viitosesta alas päin se ukko laskee 5, 4, 3, 2, 1, ni kakkosen kohdalla vai? Oon kyllä kuullu ton jostain ja oon kokeillukin muttakun ei niin ei... Entä event matcheissa kun on "your mission is to KO both nanas" mitä siis pitää tehdä? Kaikki muut kolmeenkymppiin asti oon päässy jo. Onkos joku saanu Young Link:in? Eikös se pitäis saada kun pelaa adventure moden Ganondorfilla läpi. Itse en saanu ainakaan noin... |
|