Tämä on keskustelu Varoitus huijareista: mm. Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi, Kauppa-alueiden säännöt ja tiedotukset alueella, joka on osa-alue KonsoliFIN kauppa-alueet alueella: Viestin lähetti alunperin Baron Eikös tämä ollut uutisissa pari viikkoa sitten? Puolitoista vuotta vankeutta? Vai pääsikö jo ehdonalaiseen? Tuskin kuitenkaan ...
|
Pelaa: NHL 2K10 (4125-4888-7074), Tales of Monkey Island
|
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
Kyllä Branderille taisi tulla tuomio ihan ehdottomana: |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Ilmeisesti ei ole tahtia kuitenkaan juuri hidastanut, sillä Branderin tilille on pyydetty rahoja ihan lähiaikoina. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Täällä yksi hairahtanut. Rikosilmoitus tehty kuitenkin. Tuttu kaveri oli poliisissakin. Kyllähän tuo veikko rahojen takaisinmaksua ehdotti, mutta saas nähdä kuinka käy... Olispa mukava nähdä äijä tiilenpäitä lukemassa. Mutta älkää nyt missään nimessä kukaan menkö tämän hepun kanssa kauppoja tekemään. Itellä on nyt 400 kiinni. |
tuli aivan auran tommi mieleen mitä vuosia sitten luin muulta foorumilta. uskomatonta että tälläisiin tapauksiin ei pystytä heti puuttuumaan vaan tyypit saa vehkeiltyä melkein sata tapausta ennen kuin tuomioita jaetaan |
Mulla Immortalin "banned" pelasti. Olin jo tekemässä kauppaa mutta en ehtinyt niiin pitkälle että rahat ois siirtynyt. Ei tollanen huijaustouhu lopu ennenkuin laki sallii itse periä saatavansa ilman syytteitä tuulilasivarkauksista. (Joka on muuten vittumaisin tapa ottaa pantiks toisen omaisuutta. |
PSN: Ramo_FIN
- Grand Touring -
Boardilta bannattu nyt tunnukset _Blazer_, dominant88, Illusionist, Immortal ja Inferno84. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
Lisätty otsikkoon vielä yksi nimi, joka on osoittautunut paatuneeksi huijariksi. |
Last edited by Oliver; 14.01.2008 at 18:39.
aleksi kähkönen niminen herra on myös paatunut huijari. |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Tämän takia en asioi netissä vaan ihan lähi kaupasta tavarat haetaan. Sitten kun järjestelmä on puhdas niin voinpahan sitten asioida. |
Samoin, mutta kyllä näitä voi hoitaa ihan riskit minimoimalla. Postiennakko, maininnalla "saa avata ennen maksua", tai sitten käy hakemassa paikan päältä. En ostaisi koskaan mitään nimimerkiltä, joka on rekisteröitynyt vain myynti-ilmoitusta varten ja hinta on painettu tasolle, joka tuo lähinnä mieleen laupiaan samarialaisen. |
Slay Radio - Go retro!
Ostin huuto.netistä plesen ja myyjäksi selvisi Roger Brander Porista |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Joo itse tossa PS3 ostamaan siltä aloin, ehdin jo siirtää sovitun 250 ensimmäisestä maksuerästä kun ajattelin kirjoittaa tyypin nimen googleen ja löytyi näitä juttuja. Lähetin tyypille viestiä että jos ei rahat tule mun tilille takaisin huomiseen mennessä niin rikosilmoituksen teen välittömästi. Tyyppi sanoi siirtäneensä rahat takaisin mun tilille. Toivottavasti tulevatkin takasi. |
Pelaa: NHL 2K10 (4125-4888-7074), Tales of Monkey Island
Voi vit.. minä menin sen mulkun lankaan sillä oli ilmoitus 18.2.2008 keltaisenpörssin nettisivuilla ps3+4 peliä+2 ohjainta.Kysyin kaverin tiedot ja sitten kun ne tuli laitoin hänen puhelin numronsa 050-3258449 puhelin find 1600 palveluun ja ne täsmäsivät |
Pitää nyt tukea omaa kaveriani. Pikaisella googlettamisella selvisi, että Aleksi Kähkösiä asuu (mahdollisesti) Oulussa, Tampereella ja Helsingissä. Tunnen myös yhden Aleksi Kähkösen, joka asuu Espoossa. Hän on yksi luotettavimpia tuntemistani henkilöistä ja ei käsittääkseni ole käynyt kauppaa netissä. Eli jos käyt kauppaa Espoolaisen Aleksi Kähkösen kanssa kannattaa ainakin yrittää luottaa. |
Tiedän tunteen. Itseltänikin huijattiin tuossa kohta vuosi sitten muutoma satanen. Kyseessä ei ollut sama henkilö kun sinun tapauksessasi, mutta ihan "ammatikseen" tälläisiä huijauksia tehtaileva tyyppi kuitenkin. Kiinnihän se saatiin, mutta poliisi sanoi ihan suoraan että tuskin nään ikinä rahojani, koska kyseinen mulkero sattuu olemaan täysin tuloton ja rahat on tietysti jo tuhlattu. |
Tällähetkellä kovimmassa rääkissä: Prince Of Persia & Little Big Planet
Kannattaa oikeasti käyttää hyväkseen tämän foorumin kauppapalauteketjuja, tai jos Huuto.netissä teette kauppaa, niin etukäteismaksulla vain kymmeniä positiivisia palautteita saaneiden käyttäjien kanssa. Nyrkkisääntönä: jos joku on liian halpaa ollakseen totta, kannattaa ottaa asiasta paremmin selvää. |
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
terve kaikki. |