Tämä on keskustelu Videotykin aiheuttama viive nettipeleissä, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Oon suunnitellut videotykin hankkimista leffa- ja pelikäyttöön. Heräsi kuitenkin pieni epäilys kun olin tutustumassa frendin videohuoneeseen tuossa taannoin. Havaitsin videotykin ...
Oon suunnitellut videotykin hankkimista leffa- ja pelikäyttöön. Heräsi kuitenkin pieni epäilys kun olin tutustumassa frendin videohuoneeseen tuossa taannoin. Havaitsin videotykin tekevän skaalauksen kanssa ankarasti töitä leffan aikana. Skaalaushan aiheuttaa aina viivettä, riippumatta että tapahtui se vahvarissa tai näyttölaitteessa. Riippuu pelistä mutta tietyt monipelit ts. reaktiohipat ei kärsis yhtään ylimääräistä viivettä. |
Camper kills you once, shame on them; kills you twice, shame on you!
Olen pelannut Sony HS-60 ja Mitsun HC6000 tykillä Cod4 ja Wawia muutaman prestigen. |
Mulla on 720p natiivitykki jolle syötän myös 720p signaalia skaalauksen välttämiseksi. Käytännössä siis PS3 hoitaa skaalauksen, eikä informaatiotakaan menetetä koska joka tapauksessa pelin alkuperäinen reso (esim. MW3) lienee alle tuon 720p:n. |