Tämä on keskustelu Apua Ubuntun kanssa, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Heipähei! Minulla on Acerin läppäri ja olen tähän asentanut alkuperäisen Windows 7:n rinnalle Linux Ubuntun. Viime syksynä olin päivittämässä Ubuntua ...
Heipähei! |
+-+-Mergem Photography-+-+
Kuvailuja ja kujailuja. Tarkistakaa ihmeessä tarjonta ja palaute on amatöörikuvaajalle aina ilo :)
Mikäli kiintolevyn saa tyhjentää kokonaan, se onnistuu Ubuntun asennusvelhossa valitsemalla Levytilan valmistelu -vaiheessa "Tyhjennä ja käytä koko levyä". Tässä Ubuntu Suomen viralliset, suomenkieliset ja kuvilla varustetut ohjeet tuohon asentamiseen: Asentaminen - Ubuntu Suomi |
Okei nyt on tarvetta lisäavulle. Hoidin asennuksen siihen asti kunnes käskee poistamaan asennus cd:n koneesta ja painamaan enteriä. Tein näin ja kone sammui... ei käynnistynyt uudestaan joten käynnistin itse. Heitti normaalisti Acerin logon jonka jälkeen jumittui mustaan näyttöön jonka yläkulmassa vilkkuu tuo valkoinen viiva. Mitä teen? :S olisi mukava saada pikaisesti toimimaan koska pitäisi saada kouluduunit tehtyä |
Kuvailuja ja kujailuja. Tarkistakaa ihmeessä tarjonta ja palaute on amatöörikuvaajalle aina ilo :)
Ensinnäkin kehotan rekisteröitymään Ubuntu Suomen - foorumeille. Ovat minua useaan otteeseen auttaneet niin Ubuntun, kuin Mintinkin kanssa (suosittelen kokeilemaan Minttiä, jos pidät Ubuntusta). |
このサイトでは、オタクと他のフリークがいっぱいです。。。
Tulin siis kolmannen asennuskerran jälkeen vasta apua ruinaamaan |
No hyvä, että selvisi |
このサイトでは、オタクと他のフリークがいっぱいです。。。
Ubuntun/Kubuntun asennuksessa on pakko olla jotain vikaa, tuo nimittäin kusee mulla lähes 100% varmuudella jos ei pidä nettipiuhaa irti. Ubuntu serverissä ei tosin tätä ongelmaa ole... |
PS3 | PC | DSi XL | iPad 2 | Galaxy S ICS 4.0.3 | Steam id: draev
Retro: NES, MegaDrive, PSP, GP2X, PS2, Xbox