Tämä on keskustelu Pelivaatteet, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Karva Kiitos. En nuku viikkoon. Jep, on kyllä niin nolo että huhuh!...
|
Noi sienibokserit on pakko saada. Oikeesti! |
Nyt on nollat taulussa.
Wii-numeroni: 7602 0226 0276 3856
Nintendo DS Wifi Connection ID: 0083-5295-9013-5000
|
|
Me And You Are Friends...You Fight, I Fight...You Hurt, I Hurt...You Cry, I Cry...You Jump Off A Bridge...Im'm Gonna Miss Your Dumb Ass
|
Nyt on nollat taulussa.
Wii-numeroni: 7602 0226 0276 3856
Nintendo DS Wifi Connection ID: 0083-5295-9013-5000
Nyt kun kesä on jo ovella, niin pitäis saada joku magee peli aiheinen t-paita. Löytyykö muualta suomesta kuin polarpandasta? Ja hyviä ulkomaisia kauppoja saa ehdottaa kans jos joku on niistä tilannut. |
Koneet: Xbox360, Wii, GBA SP, DS Lite ja PSP
Xbox Live Gamertag: I am Slash80
En nyt millään saa päähäni sitä putiikkia, mikä myy Tilt-juontajankin päällä näkyviä "suomennettuja" peli-paitoja... |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Itseltä löytyy vain ps2 musta paita |
I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman!
Pistetäänpäs päivitystä pelivaatetilanteeseeni. Paidat: Gamecube, Half-Life 2, Halo 2, N-Gage, Outcast (PC-peli vuodelta 1999), Xbox, Peliasema (edesmenneen pleikkarilehden mainospaita tyylikkäällä hanki elämä nörtti-tekstillä). Lisäksi Duke Nukem-lippis, Xbox-lippis ja Xbox-pipoja. |
*Jeps, just mitä mä haluan joululahjaksi - 1000:n räjähtävän luodin patruunavyön. Ja muistakaa kertoa kaikille, mitä mä sain. Pysyypähän naapurit hiljempaa.* -Neonsamurai
Olisiko kenelläkään tietoa mistä noita Xbox-lippiksiä saisi hankittua (lähinnä Suomesta, hätätapauksessa myös ulkomailta jos Visa Electronilla saa tilattua)? Pari vuotta jo kateellisena katsellut muiden lippiksiä ja nyt ei enää kestä |
Nyt: In The Groove 2 (Arcade)
Suomen tanssipelaajat ry:n varapuheenjohtaja sekä ITG2-arcadelaitteen omistaja.
Oma Xbox-lippikseni on muistaakseni ruinattu Suomen Microsoftilta luovalla puhumisella |
*Jeps, just mitä mä haluan joululahjaksi - 1000:n räjähtävän luodin patruunavyön. Ja muistakaa kertoa kaikille, mitä mä sain. Pysyypähän naapurit hiljempaa.* -Neonsamurai
Itseltäni ei löydy kuin yksi aito Rockstar gamesin Max payne 2 paita jonka tilasin netistä |
Erittäin sisäpiiriläppä, mutta kaipa tämänkin voi pelivaatteeksi luokitella: |
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
|
KETTAUN! :cool:
Saanen esitellä aivan mahtavan nettikaupan, Way of the Rodent! Kyseessä on samannimisen nettilehtijulkaisin kauppa, jonka paidan ovat mukavan hyvälaatuisia ja paitojen aiheetkin iskevät ainakin tälläiseen "indie-pelaajaan". Paitoja löytyy muun muassa ICOsta, Loco Rocosta, Shadow of the Colossuksesta ja Rezistä!! Pakolliset retro-paidatkin löytyvät valikoimasta. |
Pelaajalauta
hard-boiled wonderland & the end of the world
|
Meno on kovaa.