Tämä on keskustelu Pelivaatteet, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Olen pitkään pohtinut, että mahtaakohan mistään kaupasta saada pelaamiseen liittyvää vaatetusta yms. Itse etsin sellaista hienoa mustaa Xbox-pipoa, joita on ...
Olen pitkään pohtinut, että mahtaakohan mistään kaupasta saada pelaamiseen liittyvää vaatetusta yms. Itse etsin sellaista hienoa mustaa Xbox-pipoa, joita on ollut liikkeellä vähän siellä sun täällä pelimedioissa. |
Chief Wiggum - "Let this be a lesson to you children, kids never learn!"
Ainakin Dosen True Player-pelikisojen karsintavoittajille jaettiin pelivaatteita. GameCube-sarjan karsinnoissa voitti GameCube-T-paitoja (musta, valkoisella GC-logo), ja Xbox-sarjassa juuri noita mainitsemiasi Xbox-pipoja. Lisäksi minulta löytyy musta GameCube-sadetakki. |
"I galadhi cordalyel meldolinya"
|
Itseltäni löytyy tuollainen Xboxin pipo, sen lisäksi Xbox- ja Splinter Cell -lippis. Tuskin lohduttaa |
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
Harmittaa vietävästi kun PSX:lle ilmestyi aikoinaan Wipeout 2047 ja jäi saman aiheinen paita tilaamatta kun se oli olevinaan niin kallis. |
* Spacedeep@hushmail.com *
Harmi että noita vaatteita tulee aina sellasiin kilpailuihin, joita mä en voi voittaa. :/ |
Mulla olis Nintendon lippis jossain, lähes käyttämätön. Sain sen, muistaakseni kun ostin Nhl-96:n. Se on sellainen harmaa hirvitys, jossa on muistaakseni pehmeä se lippa. Voisin sen kalliilla hinnalla luovuttaa jollekkin. |
|
|
Xbox vaatteita (pipoja, takkeja, huppareita ja lippiksiä) on myynnissä Xbox.comin sivuilla, eli pitää ulkomailta tilata. |
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
|
"I galadhi cordalyel meldolinya"
Tulee vähän tyyriiksi tilata rapakon takaa. Paljonkohan tollasen pipon "rahtaaminen" maksaisi? |
Mulla on Final Fantasy VII ja Final Fantasy X t-paidat. Ostin paikallisesta peliliikkeestä, joka ei ole enää toiminnassa. Hintoja en muista. |
Muakin kiinnostaisi Xbox-pipo. TAHTOO! |
Tässäkin kun kolmosella haastateltiin jotain miest, oli hällä päässään xbox-lippis. Hienoa. Ja onhan tuollakin alppihiihdossa xbox näkyvillä. |
Puljusta näyttäisi löytyvän nykyään retro-henkisiä T-paitoja: http://www.pulju.net/shop/products.php?g1=65c6e4&n=1 |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Näin jokin aika sitten kun joku keikkui ohi PES3-paita päällä. Melkein kysäisin, että mistä on paidan saanut. Noh, kohtahan se on jo pois muodista, kun tulee PES4. |
Pimpelipom.
Jos ketjun aloittaja meinaa niitä varsin muodikkaita ei-taitettavia mustia pipoja, joissa on alalaidassa myrkynvihreällä Xbox-teksti, niin piipahdappas meille. Hyllystössä taitaa olla kolmisen samanlaista pipoa, jotka kaikki on voitettu kilpailuissa (kaksi Pelajasta ja yksi Pelit-lehden nettikilpailussa). |
Suche gut gebauten Achtzehn- bis Dreißigjährigen zum Schlachten
Der Metzgermeister - Armin Meiwers
Pelit hyllyssä Wishlist Plaza DVD
|