5suosittelee
Tämä on keskustelu KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Oliverille muhkeat onnittelut myös tältä suunnalta! Olet ehdottomasti ollut yksi sivuston kantavista voimista jo pitkän tovin ja kaiken lisäksi vieläpä ...
Oliverille muhkeat onnittelut myös tältä suunnalta! Olet ehdottomasti ollut yksi sivuston kantavista voimista jo pitkän tovin ja kaiken lisäksi vieläpä erittäin hieno mies muutenkin. |
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
Oliverille monnitteluja täältäkin! |
Onnittelut Oliverille! |
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Eepilliset monnittelut X:lle pyöreistä vuosista! Ja luupulle. Ja muillekin. |
39 |
31, eipähän kerkee juhlitamaan, ehkä ensi kuussa sitten. |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Mojovat monnittelut kumpaisellekin synttärisankarille! |
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
Kain täyttää taas vuosia, joten onnittelut sinne |
"They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger. And then it was over. To make any kind of sense of it, I need to go back three years. Back to the night the pain started." - Max Payne
Nöyrä kiitäntä. Tosiaan alkaa tuo kolmekymmentä uhkaavasti lähestyä. Onko syytä panostaa aikuisten vaippoihin vai vaihdanko vaimon nuorempaan ja alan säästämään Harlikkaa varten? |
Meidän podcast hostille tuli näemmä tänään yksi rajapyykki vastaan |
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit
25 vuotta lävähtää lasiin tänään. Melekosta |
Pekkerille onnittelut ja kaikille muillekin joiden jöllit olen unohtanut hetkeksi! |
Oderint, dum metuant.