Tämä on keskustelu Ei enää Suurta Seikkailua!, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Tonppa Oikeasti, oletteko te koskaan katsoneet "Kauniita ja rohkeita"? Suuri Seikkailu 2005 on selkeästi parempaa viihdettä kuin ...
|
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
Ok, SS2005 on varmasti huono, en tiedä, en juuri katso telkkaria mutta... |
|
Dreamcast - Wii - Xbox - Saturn - PSone - Atari ST - PC
Nyt:
|
|
|
Valitettava totuushan näyttäisi olevan televisiossa kuin viestinnässä muutenkin, että on toissijaista millä tavalla jokin ohjelma liikuttaa yleisöään. Ensisijaista on se, että se liikuttaa ihan millä tavalla vain ja jää näin mieleen. Niinpä uskon, että jos ja kun tämä adressi toimitetaan MTV3:lle, niin nehän vain innostuu tekemään lisää Suurta Seikkailua. Meinaan tuohan todistaa, että se todellakin liikuttaa ihmisiä mitä erinomaisemmin, kerran joku todellakin on jaksanut nähdä noinkin paljon vaivaa. Tyhmiä olisivat, jos jättäisivät näin tunteita herättävän formaatin hyödyntämättä kerta toisensa jälkeen. Heinä tekisin vielä toisen Suuren Seikkalun, esim. mikä tapahtuu talvella jossain Lapissa. Ja huolehtisin että se olisi edellistäkin ärsyttävämpi. |
|
|
KETTAUN! :cool:
|
|
|
3DS - Dreamcast - DSi - Gamecube - iPhone - N64 - PS3 - PSP - PSPgo - Wii - Xbox - Xbox360
X360 Gamerscore: 110 330 - PS3 Trophies: Level 15 (22%), #23990 - iPhone Game Center: 6362, #996152 - Folding@home score: 727479, #29128 (sijoitus: #Maailma)
|
Mä olen sikäli ihan hyödytön nimi tuossa listassa, että en ole katsonut Suurta Seikkailua sen ensimmäisen kauden ensimmäisen jakson jälkeen. Kun Taru Soikiapää keräsi joukon ympärilleen ja alkoi meuhkata että "Onko teillä hyvä meininki" niin mä huomasin kuristavani itseäni parilla yhteen sidotulla sukalla (ihan vaistomaisesti). Totesin että terveyteni takia on parempi jatkossa jättää väliin. |
Olen laiska ja en jaksa lukea aiempia viestejä. Mutta tässä tapauksessa addressi on aivan turha, koska mtv3:ea kiinnostaa vain katsojaluvut jotka tietävät mainostuloja. Ota yhteyttä niihin tuhanteen perheeseen joiden kautta katsojaluvut mitataan... Addressi voi toimia vain jonkun ohjelman palautuksena ohjelmistoon.... (sg-1 ;>) |
KETTAUN! :cool:
|
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
Erinomainen idea! Porukka, joka ei ohjelmasta pidä ja ei siis sitä katso, lupaa ettei tule katsomaan sitä tulevaisuudessakaan. Pöllölaaksossa pelästytään tuosta varmasti! |
242 STAR GET!
Kävinpä minäkin kirjoittamassa nimeni listaan. Yllättävän paljon sinne on tullut nimiä. Laitoin nimeni ehkä noin kello 14.30 (arvioitu aika, en katsonut kelloa silloin.) ja nimi on 1656. listalla. Nyt (15.21) siellä on 2266 nimeä. Ja nimet sen kuin lisääntyy. |
Nyt pelaan: ICOMitä muuta NYT: PS3:n ja SotC:n odottelu, koulu| PS2 | GBA | PC | SNES | GBC |
Nimeni oli 2515... |
On se jännä. Heti annoin periksi, seksin toivossa."
Perkeleen paljon spämmäreitä adresissa... |
no kyl