Tämä on keskustelu Ei enää Suurta Seikkailua!, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Paras adressi on olla katsomatta näitä, mitä olen tehnyt siitä lähtien kun tosiTV kuume alkoi. Oikeasti jos joku näitä seuraa ...
Paras adressi on olla katsomatta näitä, mitä olen tehnyt siitä lähtien kun tosiTV kuume alkoi. Oikeasti jos joku näitä seuraa niin on liian vähän tekemistä. |
Miksi MTV3:n pitäisi lopettaa Suuri Seikkailu kun se kerran on hyvää bisnestä? YLE:n katsojatilastojen mukaan viime viikollakin maanantain Sikailua katsoi 530 000 ihmistä. |
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
Adressi? Turhaa touhua, ikävä kyllä. Jos Suuri Seikkailu lopetettaisiin niin se olisi todella mainio juttu, mutta kun sitä ei lopeteta. Vaikka saisitte listaan 2 500 000 nimeä niin Suurta Seikkailua ei lopeteta jos 500 000 ihmistä sitä silti katsoo. Jos taas uhkaatte lopettaa MTV3:n katsomisen kokonaan jos Suurta Seikkailua ei lopeteta ja saatte paljon nimiä niin ehkä lopettaminen menee jo harkintaan, mutta epäilen todella suuresti sitä että saatte tarpeeksi nimiä listaan ja vielä suuremmin sitä että joku oikeasti lopettaisi MTV3:n katsomisen sen takia. |
Äpis
|
I see dead pixels
|
|
Vitonen Entertainment
"Cause it would take a lot more hate than you - to stop the fascination, Even with an iron fist, more than you got to rule the nation, when all I got is precious time"
|
Need for speed!!!
|
Tieto vähentää tuskaa.
|
Maikkari näyttää mitä ihmiset katsoo. Alle murto-osa ihmisistä jotka eivät sarjaa katso, ovat allekirjoittaneet tuon vetoomuksen ja se tuskin maikkaria liikuttaa. Ois kiva nähdä miten tuolle vetoomukselle käy kun se saapuu sille taholle jolle se on lähetetty.Kuvittelisin jotain tyyliin: "Ahaa, negatiivinen palaute. Eikä sisällä rakentavaa palautetta, joutaa poistaa." Tuo vetoomus katoaa bittiavaruuteen nopeammin, kuin idea vetoomuksen perustamisesta syntyi. |
Koneet: Xbox360, Wii, GBA SP, DS Lite ja PSP
Xbox Live Gamertag: I am Slash80
|
Tieto vähentää tuskaa.
Kaikkeen sitä idiootit rustaavat nimiään. |
|
Allekirjoitan ylläolevan.
Koittakaa nyt hyvät ihmiset ymmärtää, että kyseiseen adressiin tulee suhtautua enemmän tai vähemmän huumorimielellä. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että MTV3 lopettaa Suuren Seikkailun tämän takia. Ohjelmaa lähetetään jos sillä on tarpeeksi katsojia, sehän on itsestään selvää. Ja se tosiseikka, että TV:stä tulee paljon muutakin paskaa, ei ole syy olla vastustamatta Suurta Seikkailua, mikäli siitä ei pidä. |
Makedin sanoi hyvin, kannanotto, siihen jokaisella varmaankin on oikeus? |
Me And You Are Friends...You Fight, I Fight...You Hurt, I Hurt...You Cry, I Cry...You Jump Off A Bridge...Im'm Gonna Miss Your Dumb Ass
"Minä vastustan Mc Donaldseja ja suuria firmoja jotka eivät ole yhtään kilttejä vaan ne tuhoaa sademetsiä. Ja mä vastustan jeesusvouhottajia, lappuliisoja, junantarkastajia. Vastustan maailmanloppua, ilkeitä ihmisiä kapakoissa." |
|
I am not alive, thus I can't die. I won't give up even if my Ideal isn't fulfilled. My will, just as my regrets, won't ever end.
Nyt pelaan: Ikaruga, COD4
|
Dreamcast - Wii - Xbox - Saturn - PSone - Atari ST - PC
Nyt: