Tämä on keskustelu Konsertit, keikat & festarit, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Black Crusadea ois tarkoitus Helsinkiin lähtä kattomaan Joulukuussa. :J...
Black Crusadea ois tarkoitus Helsinkiin lähtä kattomaan Joulukuussa. :J |
Olisi parikin keikkaa tiedossa mihin mennä. |
Gamertag: Vanha Kiima | PSN: OldHorn666
porcupine tree houkuttais mutta eipä ole varaa ja loppuunmyytykin varmaan jo aikoja sitten |
ja nicolen sekä saran itä-suomen keikkoja odotellessa |
|
Vetihän Rush p*rkele parhaan keikan ikinä! |
Gate Gate Paragate Parasamgate Bodhi Svaha!
|
-liian paljon pelejä, liian vähän aikaa-
Jumankeikka! |
Gate Gate Paragate Parasamgate Bodhi Svaha!
Milles festareille aiotte tänä kesänä mennä? (Tai olette jo käyneet) Itse olen menossa Ilosaareen ensi viikolla, jossa pääesiintyjänä on Nightwish. |
Sosialismi tai kuolema.
Festareille en ole ikinä jaksanut vääntäytyä, mutta 10.7. olen menossa tsekkaamaan Björkin Helsingin Finlandiapuistossa. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Festareita en pahemmin enää harrasta, mutta Björkin keikalle tuli hankittua liput. Nyt vaan toivotaan hyvää säätä, ettei tarvitse sateessa seisoskella. |
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
Tuonne marraskuun Slipknotin keikalle olisi tarkoitus mennä ("vierailevina" bändeinä Machine Head ja Children of Bodom). |
Ruisrock kutsuu ylihuomenna. Muita menijöitä? |
[SIZE=1]Xbox, Xbox 360, PS, Ps2, GameCube, N64, Snes & NES[/SIZE | My Collection Gamercard
En käy festareilla, natsien takia. |
Oderint, dum metuant.
KISSin keikka takana, Iron Maidenin keikka edessä. |
Do you feel lucky, punk?
26.6. tuli Nightwish katsastettua Kaisaniemessä ja vielä edessä 11.7 Lahden yöt ( dingo ei s**t*n*! Francine,Popeda ja Klamydia ) ja vuoden kohokohta 2.8. Ankkarock mm. |
Itse en ole kuin kahdella kunnon keikalla käynyt, molemmat Kornin (10.6.2007 ja 9.2.2008), jotka kyllä olivat hyvin ikimuistoisia monella tapaa. Vielä kun Godsmack suomeen rantautuisi, tai vaikka Alice In Chains, vaikka nykylinjat nyt vähän kusevatkin. |
Backside melts into the sofa
My world, my tv, and my food
Besides listening to my belly gurgle
Ain't much else to do
Tässä starttaillaan Ruisrockin toista päivää |
-[zeroDignity]-