2suosittelee
Tämä on keskustelu Konsertit, keikat & festarit, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Metallicaa ja Machine Headia Sonispheressä, paikka on vain väärä tänäkin vuonna, Metallica luvannut soittaa mustan albumin kokonaisuudessaan jolloin musiikki oli ...
Metallicaa ja Machine Headia Sonispheressä, paikka on vain väärä tänäkin vuonna, Metallica luvannut soittaa mustan albumin kokonaisuudessaan jolloin musiikki oli vielä sitä mitä pitikin. |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Foster's Priorityn kautta tuli hommattua lippu ensi kesän Sonisphereen. Eli siis Kalasatamassa tarjolla Metallica, Amorphis, Gojira, Machine Head, Ghost ja huhupuheiden mukaan vielä yksi julkistamaton bändi. |
Brittien Sonispheressä on tiettävästi mukana Queen uuden keikkalaulajansa Adam Lambertin kanssa. Siinä on yhdistelmä jonka voisin todellakin hyväksyä. Suomalaisten lööppilehtien suosikkivävy Adam Lambert on mielestäni parasta mitä American Idolista on löytynyt, ja Queen kelvollisen laulajan kanssa olisi hieno nähtävä kun klassisen kokoonpanon reunion on melko epätodennäköinen. |
Ketään lähdössä lauantaina Radio Rock risteilylle? |
Lippupalvelu.fi kautta sai ihan helposti liput. Kello kun löi 9.00 päivitin sivun ja otin liput ilman mitään ongelmia ja jonottamista. Päätin silloin, kun Metallica kävi viimeksi Suomessa, että ens kerralla meen kattomaan makso mitä makso. Nyt on piletit taskussa. Kaikki muut bändit kuulostaa hyvältä, mutta tuo Ghost.. Ei kiitos. |
Computer says "No..."
BF3 stats
Poistan sut PSN-kavereista, prkl! |
Olen miettinyt aivan samaa. Paljon tuonne Metallica keikalle on edes myynnissä lippuja? Muistanko ihan väärin jos viime vuoden Sonispheren maksimi olisi ollut 30 000? |
Sonisphere eilen ainakin ilmoitti että on myyty 33000 lippua ja tänään että parit vielä jäljellä, Mötikät on ollut aina kova juttu meiksille paitsi viimeisen Porin Sonispheren, pieni tuuli pöhisi niin taisi kavereilta mennä tukat sekaisin ja lähteä koko pitäjästä pois, muut vetivät keikkansa mutta nämä eivät, ärsytti/ärsyttää vietävästi. Jollei puoli-ilmaiseksi lippuja jostain irtoa jää tämän vuoden Sonisphere väliin, taidan suunnata tossuni joko Espanjan Sonisphereen tai sitten Sweden Rockkiin. |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Tarkoitin lähinnä sitä, että olin maanantaina yhdeksän aikoihin kirjaimellisesti estynyt tilaamasta lippuja itse. Arvelin myös että kaikki liput myydään taas vaihteeksi hetkessä loppuun. Sitten taas olisi joutunut turvautumaan trokareihin, ei kiitos... Ennustaminen on hankala laji. |
Toivottavasti trokarit ovat ostaneet hirveät määrät lippuja jotka jäävät käsiin, tarvii katsoakkin huutonet ja naureskella paskaisesti päälle. |
Paster of Muppets oli kokonaisuudessaan keikkasetissä vuonna 2006, kun levyn julkaisusta oli tullut täyteen 20 vuotta. Sillä kiertueella eivät käyneet Suomessa, mutta täältä kävi todella paljon porukkaa Tallinnassa settiä katsomassa. Minulle kyllä mustakin levy kelpaa, ja se varmaan sopii (Larsin) nykyisille soittotaidoille paremmin kuin vanhemmat levyt. |
Oulun Teatrialla 24.2 Amon Amarth ja 4.3 Nightwish (+Poisonblack). Kumpaankin löytyy liput jo valmiiksi. Harmi ku tuo Nightwish on sunnuntaina ja keikkakin alkaa jo vissiin melko aikasin. Maanantaina työpäivä niin ei voi oikein kaljotellakaan, mutta pitää tuolla Amojen keikalla ottaa sen verran ettei tee mielikään... |
Ei tule Black Sabbathin Suomen keikkaa, mutta Ozzy & Friends tulee kuitenkin käymään. |
Last edited by -WaLuigi-; 18.02.2012 at 14:21.
Kukaan täältä lähdössä Belgian Groezrockiin? Lavalla ainakin Refused, Lagwagon, Rancid, Bouncing Souls, Good Riddance ja parikymmentä samanhenkistä orkesteria. Olin tuolla 2005 ja 2006, nyt taitaa olla olla historian kovin lineuppi käsissä. |