Tämä on keskustelu Konsertit, keikat & festarit, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Termos. Eli ketjua pystyyn keikkakokemuksista, menneistä ja tulevista keikoista/konserteista yms. joissa olet käynyt tai tulet käymään. Itse suunnistan täällä Tampereella ...
Termos. |
Sentencedin hautajaisissa olin pari viikkoa sitten ja oli yksi parhaista näkemistäni keikoista. |
Last edited by jussi28; 22.11.2005 at 20:54.
Need for speed!!!
En ole vielä hirveästi päässyt keikoille käymään, mutta tulevaisuudessa ois tarkoitus (Metallica&Megadeth!!). Tähänastiset parhaat keikat on ollu: Sentencedin viimeinen keikka joensuussa, Nightwish ja ruoskaa oli kiva käydä kuuntelemassa popissa. |
Can't play them all..
Metallican keikalla olin silloin joskus, vaikka en mikään himofani olekkaan. |
no kyl
Sentencedin kävin hautaamassa Oulussa toissaviikolla; ihan OK, muttei mikään mullistava kokemus. En ilmeisesti fanita tarpeeksi. Helloweenin konserttiin ostin liput mielijohteesta (marraskuun lopussa Oulussa) ja nyt olen luukuttanut ikivanhoja Helloween levyjä ihan muistin virkistämiseksi - Keeper of the Seven Keys pt. 1 & 2 ovat edelleen rautaa |
YUP kävi täällä Raahessa viime torstaina. |
No vedetäänpä nyt sitten omat standardit pohjustukseksi. Keikoilla tulee käytyä aina kun jotain potentiaalisesti kiinnostavaa tulee sopivalle suunnalle. Eri bändejä on tullut nähtyä viime laskelmien mukaan noin 160. |
Viimeksi on tullut moshatua niinkin kaukana kuin viime heinäkuussa Ruisrockissa, jossa parhaiten mieleen jäi mahtava - joksin yllätyksetön - Rammstein ja poppoon efektisoppa. |
Suche gut gebauten Achtzehn- bis Dreißigjährigen zum Schlachten
Der Metzgermeister - Armin Meiwers
Pelit hyllyssä Wishlist Plaza DVD
Tänä vuonna kun tuli 18 vuotta täyteen niin tuli käytyä aika monissa tapahtumissa. |
Häpeäkseni (?) joudun toteamaan, etten ole koskaan keikalla ollut. Jos ja kun ensimmäisen kerran menen keikalle, sen pitää olla ainutlaatuinen hetki - sen pitää olla Guns N' Roses. |
Vitonen Entertainment
"Cause it would take a lot more hate than you - to stop the fascination, Even with an iron fist, more than you got to rule the nation, when all I got is precious time"
Tuota tuota, edellinen keikka millä kävin taisi olla Twilightning Hesassa, olikohan samalla keikalla Teräsbetoni. Sitä ennen taisi olla Helloween, sitä ennen Juichi Morishige Osakassa, sitä ennen Kiyoharu samassa kylässä, niitä ennen Hanoi Rocks Tampereella. Dreamtalen näin jossain välissä myös. Muita ei enää muista. |
paska peli.
|
|
Parhanpia keikkoja missä olen ollut oli Dark Tranquillity, In Flames ja Children of Bodom Lepakossa joskus vuonna jotakin. |
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Onkos kukaan lähdössä kuuloaistiaan herkistämään Tampereen Pakkahuoneelle/Klubille Swallow the Sun -yhtyeen soitannan merkeissä? Lippu on 7 ja alkaapi varmaan joskus 23:00.. tjsp. |
Ketään tulossa tänään Pakkahuoneelle? Stratovarius vs Hammerfall \,,/ |
Huomenna olisi tarkoitus mennä Tavastialle todistamaan erään aikakauden loppua: Peer Günt heittää viimeisen keikkansa kokoonpanossa Nikki - Twist Twist - Tsöötz. |
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Jaa-a. Se olis keikka takana päin. |