29suosittelee
Tämä on keskustelu YouTube - Broadcast Yourself, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Taitavaa viulun käsittelyä!...
Taitavaa viulun käsittelyä! |
Tieto varmasti löytyisi googlaamalla, mutta kysytään nyt silti. Eli missä muodossa Youtubeen kannattaa matskua tuupata? Olisi jotain VHS=>DVD-R -sälää mitä sinne voisi ehkä siirtää. Eli siis SD-muodossa. |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Itse olen olen laittanut ihan mp4-muodossa, joka uploadautuu huomattavasti nopeammin kuin esim. avi-muodossa jota ensin käytin. Tuo mp4 muoto ei välttämättä ole paras mahdollinen mutta jos ei terävintä laatua tarvitse olla niin ainakin uploadautuu nopeasti. |
Niin mp4 kuin avi on pelkkä container. Sisällä olevat codecit ovat sitten asia erikseen. Mitä vähemmän codec-muunnoksia, sitä parempana kuva päätyy YouTubeen. Valitse siis kaappausvaiheessa jokin YouTuben tukema codec, esim. H.264 videolle ja mp3 audioraidalle. |
Terveisiä Vorssa/Jokioinen akselilta: |
"Too weird to live, too rare to die."
"Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded."
|
En arvosta pikaruokayhteiskuntaa.
Meidän viimeisin sketsi jakso + karppaus mättöä. |
I see dead pixels
Roosterteeth on kyllä yksi lempikanavistani, vaikka olenkin PS3 fanboy loppuun asti. Tässä vuoden 2011 parhaat Easter Eggit á Roosterteeth. |
このサイトでは、オタクと他のフリークがいっぱいです。。。
Nämä on aina vaan yhtä hauskoja |
Slay Radio - Go retro!
|
"Son of a bitch must pay!" -Jack Burton
|
Oderint, dum metuant.
Hyvää viikonloppua! |
psn:Techniqo
|
|
Slay Radio - Go retro!
|
|
|
|
Ostolistalla nyt: TYHJÄ KOHTA (Rahat loppu, päivitetty 31. tammikuuta 2011) (Kauppapalautteeni)
|
|
"Son of a bitch must pay!" -Jack Burton
Aika vahvasti tulee halo mieleen tämän kuullessa |