Tämä on keskustelu Kakspyöräset, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Onnea kortin saannista täältäkin. Onko se kortti muuten 25kw vai ihan rajoittamaton?...
Onnea kortin saannista täältäkin. |
|| SNES || PS2 || PS3 ||
Peck4 käsittääkseni suoritti A-kortin, kun kerta 34KW-tehoisella pääsi koulussa ajelemaan? Ja niin, muistaakseni kun A-kortin suorittaa, se on rajoitettu 25KW, mutta kahden vuoden ajokokemuksen jälkeen (tai 21v, en ole varma) saa ajaa kuinka tehokasta pyörää tahansa. |
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
kiitoksia vain. |
Ne perkeleet meinaavat nostaa iso A:n 24 ikävuoteen, onneksi ehdin saada sen ennen muutosta. |
|| SNES || PS2 || PS3 ||
ajotakin kävin poistamassa alesta, kun 50eurolla sai säänkestävän. ainoa vaan niin selkäpanssarin joutuu itse hommaamaan ja asentamaan, jos moisen haluaa, mutta tasku on jo valmiina |
Täytän ensi vuoden maaliskuussa 16 ja "ajankohtaiseksi" tuli kemmun hankkiminen, jos ensi kesänä aikoo ajella satapiikillä. Tarkoitus oli ostaa Derbi GPR vm. '05, mutta myyjästä mitään ole kuullut, kun piti koneremppa pyörään tehdä. |
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
05 vuoden 636 ninja löytyy! Harmi vaan ku rupee ajokelit vähän olee vähissä. |
Tänään käytiin pikku Duke ennakovaraamassa! Kohta sit vaan korttia suorittaan. |
d e a t h R u n
Pitäisi tässä alkaa suunnittelemaan rahoitusta pyörää varten. Alkaa toukokuu lähestymään uhkaavasti |
Onko kukaan vetänyt jo ensimmäisiä ajoja tälle vuodelle? |
Tänään tuli omaa Triumph Daytona 675:ta käynnisteltyä ja alko kuumottamaan ihan tosissaan, että pääsis ajelemaan. Tarkoitus olis ens viikon alusta alkaa ajelemaan, viikonloppuna vielä öljynvaihto ja se on siinä. |
|| SNES || PS2 || PS3 ||
Ajokausi avattu! Mukava oli päästellä kawasakin "zetorilla" taas menemään |
Yrittäminen on askel kohti epäonnistumista
Nythän tässä kävi kuukausi takaperin niin onnellisesti, että velipoika sekosi ihan täydellisesti lähtiessään ulkomaille työhommiin, että lykkäsi moottoripyöränsä minulle. Eli kuukauden päivät on nyt päristelty -08 vuoden Yamaha R1:llä ja eipä tuosta nyt suurempaa moitetta ole löytänyt. Lähtee heti kuin hauki rannasta ja ei ohitustilanteissakaan tarvitse miettiä pienemmän pykälän nakkaamista kehiin, sillä tehoa löytyy myös alhaisilta kierrosluvuilta. Ketteräkin tuo on kuin mikä. Ainoaa moitetta, mitä itse olen pyörästä löytänyt on se, että kaasun vaste on liian pieni, sillä asun tällä hetkellä pienen soratien varressa, joten kun kohdalle sattuu kuoppa ja kaasukäsi pikkuisenkaan tärähtää, niin pyörä kyllä tästä ilmoittaa. |
On se jännä. Heti annoin periksi, seksin toivossa."
Nääh vanha lause joka ei pidä omasta mielestäni mitenkään paikkaansa.. Itse olen nyt 25v ja töitä olen tehnyt 15v lähtien. Kaikki lomat ja pidemmät vapaat kouluista olen viettänyt eri työpaikoissa. |
Itsehän olin vuonna 2009, kun opiskelemaan siirryin, kahden vaiheilla, että ostanko moottoripyörän vaiko auton, kun rahaa oli jäännyt töistä todella kiva määrä säästöön. "Järki" kuitenkin voitti ja tuli hommattua auto, mutta eipä kyseinen pirssi mikään täysin normaali vehje olekaan. Ja kyllähän se on mahdollista opiskelijana hommata se pyörä, mutta kun on jo auto rinnalla, niin käyttökustannukset nousisivat sen verta suuriksi, että ei olisi sitten varaa syödä muuta kuin sitä iänikuista makaroonia. |
On se jännä. Heti annoin periksi, seksin toivossa."
Itseasiassa omakohtaisiin kokemuksiin viitaten, opiskelijana on helpompaa ostaa moottoripyörä, kuin ollessaan naimisissa. Helpointa prätkän hommaaminen on luonnollisesti 50v. ja siitä eteenpäin. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Jaahas, tulee taas tätäkin ketjua nosteltua. |
|| SNES || PS2 || PS3 ||