Tämä on keskustelu Kakspyöräset, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Minkäslaisia kakspyöräsiä kulkuneuvoja porukalla on? Mulla on Derbi Predator LC ja se kulkee 75km/h. Tänä kesänä olis vielä tarkotus väsätä ...
Minkäslaisia kakspyöräsiä kulkuneuvoja porukalla on? Mulla on Derbi Predator LC ja se kulkee 75km/h. Tänä kesänä olis vielä tarkotus väsätä ohitin, ja sillonhan se vasta kunnolla kulkeekin |
Kona Hahanna on tuolla tallissa. Muistaakseni sekä etu- että takavaihtaja on LX:t ja lehdet vedetty uusiksi, toisin kun ne XT:t mitkä siinä taisi olla alunperin. 500 euron hintaluokan maastopyöräksi ihan kelpo kapine, vaikka tuo RST:n surkea keula nyt joutaisikin vaihtoon. En kyllä ihan 75km/h sillä pääse jotta paranoid taitaa painella reippaasti ohi. Mutta onneksi on auto |
Peugeotin Crosslite, eli samaa lajia kuin tuo keiun kulkuväline. Ja sama vaivakin löytyy, eli SR Suntourin keulan voisi vaihtaa parempaan jos olisi rahaa, mutta kun ei ole... Muuten ihan toimivat osaset, edessä LX, takana Deore, Mavicin vanteet LX navoilla ja IRC Mythos kevlar-kumit. |
Last edited by EdHunter; 30.04.2002 at 10:55.
Öh.. Omistan vm. 94 olevan Honda Monkeyn, kulkee n 55km/h.. Tarkoitus olis tänä kesänä viritellä hiukan tota mun "lelua". Vois alottaa vaikka ratastamisella. |
Varma kuin Jorma!
2 suzuki PV:tä toinen vakio ja toinen menee 115-120 kevarin mittarinmukaan. |
Tahtoisin kuolla kuten isoisäni, eli nukkuen. En niinkuin ne matkustajat hänen kyydissään tuolloin, kirkuen.
Pelaan nyt : THPS4 - Xbox | Sega GT 2002 | Ghost Recon
Itselläni on 21-vaihteinen muutaman kesän nähnyt Tunturi. Kunhan saan täytettyä renkaat ilmalla, on pyörä valmis kiertämään lähitienoita sellaiset parikymmentä kilometriä tunnissa. Enpä ole sen kummemmin huippunopeuksia tarkkaillut. |
"If there's a glitch, you're an ostrich."
np. -
Itselläni on täysitehoinen Honda NSR (22 kw) kulkee 170 km/h vuosimalli -91... |
-SuperMies-
Heh, |
mä en ole noista ikinä innostunut. |
Eipä ole kuin polkupyörä |
Mulla on Suzuki PV 50, 60 läppis ja 14mm kaasari kulkee jotain |
archenemy
mul on A1 Gilera sp 01 piikki kulkee n. 150km/h vakiona. |
Löytyy vakio Honda Monkey mallia 97 ja Monark(powered by Sachs) vm. 74. Kovia pelejä molemmat =). Tiedättekö muuten kun tuossa Monarkissa on polkimet ja se kulkee alle 25km/h, sillä vissiin saisi ajaa ilman m-korttia laillisesti. Ainaki pollareiden sivuilla niin lukee. |
Mutsin vanha tunturi. Ei ole kysellyt perään. |
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
|
Löytyy Tunturit: Tiger Aqua ja Rider |
...and the sun of San Sebastian is warming someone new
Mopo on Kawasaki GPX600R. Väritykseltään kuvan mukainen, mutta muuten pientä erilaisuutta kuten etupään vilkut. Mutta pääseehän tuolla nyt kesäisin liikkumaan. |
Nyt pelaan:
|
-SuperMies-
Itteltäni löytyy 86 PV joka kulkee tasasella 55-60 km/h. Alamäkeen se ottaaki sit jo yli 70. |
mul on piaggio typhoon, suoralla 85km/h ja alamäessä päälle 90km/h. |
Buahahahahahhaahah
dragon2001@luukku.com