Tämä on keskustelu Foorumin kovin hifimies, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Tässä ketjussa keskustelemme siitä kuka on tämän foorumin kovin hifimies. Keskustelun tulisi mielellään olla asiallista, eikä täten tarvitsisi vajota konsolisotakeskustelun ...
Tässä ketjussa keskustelemme siitä kuka on tämän foorumin kovin hifimies. Keskustelun tulisi mielellään olla asiallista, eikä täten tarvitsisi vajota konsolisotakeskustelun tasolle. |
Sosialismi tai kuolema.
|
PSN: Ramo_FIN
- Grand Touring -
Minä! Minä! |
|
Kovin hifimies on tietysti hifi mies. |
242 STAR GET!
|
Radikushan se. |
Only death cures stupidity.
|
Radikuksella on kyllä kova setti. Mutta kukas oli se kaveri, jolla oli ne kaiutinjohdot korkkien päällä? Taitaa olla sekin kaveri kova hifistelijä (jos nyt audiohifistelystä saa puhua), en vain muista nikkiä. |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
|
Kaksi kaiutinta, vinyylisoitin ja putkivahvistin. 5.1 sun muut digitaalit on pusimeininkiä ja kaiken maailman viritinvahvistimet helvetistä. |
ÄLÄ HÄTÄILE
|
Kyllä tuo kaveri täällä kirjoittelee, muistin nyt kun näki nuo kotisivut. On kyllä kaverilla melkoiset viritelmät. Kateeksi käy, kun oma eukko ei koskaan antaisi tuollaisia laittaa. |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
|
I'd hit it.
|
|
Kyllä hifisti usein kuuntelee kovaa. Eihän dynamiikkaa muuten saa esiin. |
242 STAR GET!
|
|
242 STAR GET!
Jep, äänenlaatu on tärkeempi kuin volumetaso. Jos on hyvät vehkeet niin hiljaisellakin voi kuunnella. Mulla on omatekoset hifikajarit laatua ajatellen, ja toiset, äänenlaadultaan huonot, mutta tehokkaat kajarit sitä varten jos joskus pitää saada todella kovaa. Semmonen sopiva äänenvoimakkuus on hyvä, että tuhdit bassot on hyvin tasapainossa yläpäitten kanssa. |