Tämä on keskustelu Jokelan tragedia, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Solid Vegeta Aseet eivät (ainakaan "normaalilla" ihmisellä) aiheuta väkivaltaista käytöstä. Siitä kai voidaan olla samaa mieltä. Mutta ...
|
Ok. Ehkä sitä pitää sitten vaan tarkemmin valvoa kenelle niitä lupia annetaan. Ikäraja oman aseen omistamiseen pitäisi silti ehdottomasti olla 18. |
|
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
|
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
|
Miksi "ampumisharrastusta" pitää tehdä oikealla pyssyllä? Eikö maaliin ampumiseen riitä ihan ilma-/kivääri/pistooli ? |
|
Surullinen tapaus, ei voi muuta sanoa. Harmittaa vaan, kun nyt tuntuu siltä, että kaikki ampumista harrastavat saavat syyttä paskaa niskaansa. Aseita ja vastuuntuntoisia harrastajia kuitenkin tästä maasta löytyy enemmän ja vähemmän. |
Gamertag FIN korrosive
|
|
Todella surulliseksi vetää. Surrealistinen olo, kun miettii tapahtumaa. |
Last edited by Sami Turunen; 09.11.2007 at 11:37.
Huvittavaa kyllä tuo että kaverin tarkoituksena on ollut kitkeä kaikenmaailman tyhmät ali-ihmiset sun muu pohjasakka ja koulustahan nämä tyhmimmät ihmiset löytyy jotka kannattaa ensimmäisenä lahdata. Terve.t |
|
|
Gamertag FIN korrosive
1/2 OT: Aina kun ihminen tarttuu terä- tai ampuma-aseeseen, hän tarttuu siihen tappaakseen, ei itseään puolustaakseen. Tosimies tappelee myös mano-a-mano, ei kavereiden "yhteistyö & avunanto" -sopimuksen turvin. |
Aseet ne tappavat ihmisiä,mutta syyllisiä on ne jotka tarttuvat aseeseen ja ampuvat viattoman ihmisen. Kuitenkin meidän oma valtio kouluttaa jokaisesta miehestä maanpuolustajan ja kyllä siinä sitten oppii käyttämään kunnolla asetta, tosin itse olen sivari ja olen ylpeä siitä "PEACE". |
Ateisti & hippi
Rauta : PC.PS3.Xbox 360.NES.Snes.
|
Joop, ehkä saa minun puolestani loppua tämä ase-offtopic. Vaikka en ole itse enää ammuntaa harrastanut moneen vuoteen, niin ehkä hieman häiritsi asenne, jonka mukaan kaikkea pitäisi alkaa rajoittaa heti tapauksen jälkeen. Tunteetkin on ihmisillä mukana (joka on tottakai ihan ymmärrettävää ja luonnollista), niin lähdin itse ehkä keskusteluun vähän tosikkomaisesti. Omaan elämääni ei vaikuttaisi millään tavalla vaikka kaikki aseet kiellettäisiinkin, mutta toivon ettei niin kuitenkaan sentään kävisi. Aseiden ihainnointi on kuitenkin sairasta ja moisen toiminnan soisin loppuvan. |