Tämä on keskustelu Jokelan tragedia, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Järkyttävä tragedia koko Suomelle. Hiljaiseksi vetää. Syvät osanotot kaikille omaisille ja kärsimään joutuneille. Koulu on paikka jossa vahvat hallitsevat, fyysisesti ...
Järkyttävä tragedia koko Suomelle. Hiljaiseksi vetää. Syvät osanotot kaikille omaisille ja kärsimään joutuneille. |
Slay Radio - Go retro!
|
Believe the hype... NOT!!!
Tää juttu vaikuttaa kyl vielä aika uskomattomalta. Kyllähä hörhöjä mahtuu suomen kokoseenkin maahan mutta että noin hörhöjä... |
Tästä on iso uutinen ihan BBC Worldissakin. Samaan tyyliin raportoitu kuin esimerkiksi USA:n kouluampumiset. Voisi päätellä ettei nää ihan yleisiä tapauksia ole edes maailman(länsi) mittakaavassa. Suomi on todellakin maailman amerikkalaisin maa. |
Vittumainen juttu. Nostanee Suomen maailmankartalle taas vähäksi aikaa. |
IMO-> zoukka.vuodatus.net <-
CCN:kin uutisoi asiasta. |
KONSOLIT: Master System, Mega Drive, Mega Drive II (32X+Mega-CD II), Game Gear | XBOX360 Super Elite | PS3 160GB
SETTI: Sanyo PLV-Z2000 (1080p) @ Grandview Cyber CB-P106 (106") + Xbox 360 HD DVD + Ps3 Blu-Ray | Yamaha Rx-V665b
Säälittävä kaveri, täytyy myöntää. Ihan sama mulle selviääkö kaveri, koska minua ei kiinnosta pätkän vertaa. Tää on sitä Ameriikan mallii |
Toivottavasti tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta suomessa, tai eihän tämä ollut ensimmäinen kerta, olikohan se 1987 tai -88 kun raumalla joku oppilas tappoi 2 oppilasta, että kyllä tällaiset tapaukset ovat harvinaisia suomessa. |
Järkyttävä tapahtuma. |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
|
|
Otan osaa. |
Nyt pelaan: The Elder Scrolls V: Skyrim | Ilves murisee!
*~Online gaming with console since 2002~*
|
|
Nyt pelaan: The Elder Scrolls V: Skyrim | Ilves murisee!
*~Online gaming with console since 2002~*
|
|
|
|
Piti sitten tietenkin olla pelaaja (siis Jokelan koulumurhaaja), toivotaan kuitenkin että Suomi ei muutu Saksan tapaiseksi sensuurivaltioksi jolloin ne viimeisetkin pelit joutuu importtaamaan. Toivottavasti Wexteen ei ole ainoa viisas eduskunnassa joka ei tuomitse elektroniikkaviihdettä ikuiseen pannaan. Onhan niitä muita, mutta enemmistön ääni ratkaisee kuitenkin... |
Parasta PC-versioissa on tietysti pelata hiirellä ja näppäimistöllä, jolloin tähtääminen sujuu realistisella nopeudella ja tarkkuudella ja liikkuminen on luontevaa, ei kulmikasta.
En olisi voinut sanoa itse yhtään paremmin...
Jätkä kunnolla vastuuseen. Kun kaveri herää: |
Last edited by Nayru; 07.11.2007 at 21:35.
''The wind... It's blowing...''
- Ganon