Tämä on keskustelu Tapaus tatuoinnit, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Hinin Olipa muuten uskomattoman hieno ointi! Mosse näämmä vieläkin handlaa hommansa. Khyl, Mosse on ihan kurko Harmi, ...
Postataanpas tännekin linkki blogiini. Aiheena tautoinnit ja niiden teko tatskaliikkeessä. vilkases! |
Tiedän että tästä tulee sanomista "riippuu kaikesta mahdollisesta", mutta uhmaan ja kysyn siltin. |
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.
200-400e, epäilisin, riippuen puljusta. Jos haetaan valokuvamaista laatua, niin kattelisin lähipaikkakuntiesi tatskaliikkeiden portfoliot läpi ja alkaisin sen mukaan harkitsemaan, kenen haluat kuvan tekevän. |
Vaimon tutulla on liike ja on todistetusti todella hyvä tekemään noita, mut ei tosiaan oo saanu kiinni viel kiireiden takia. |
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.
Parhaille on tosiaan melkoiset jonot, ja kaikkein parhaat eivat edes ota muita kuin mielenkiintoisia "tapauksia". |
Joo, Enköhän mee tolle vaimon tutulle joka senki kaik tatskat on tehny, voi saada kohtuu hinnalla, varsinki ku jälki on kyl sil pirun hyvää. Kuhan joulukuureitten jälkee saadaa langanpäähän |
On pitkään tehny mieli käydä hankkimassa tatuointi, mutta sitten kun olen maininnut haaveista kavereille ja muille niin porukka on vaan sanonut että "mitä sä sellast otat, koko ideakin on ihan last seasonia" ja sit on tullu sellanen kyrpiintynyt olo. Siis kuva jonka haluaisin ottaa ei ole enää kuulemma "muodissa", oon aina miettiny et perkelettäkö mä mihinkään muotishowhun ole menossa vaan itteäni varten mä sen kuvan otan. |
Samaa mieltä tatuoiduista naisista kunhan kuvat on isoja. Tatuoinnit on olleet muodissa niin kauan kun ihmisiä on pallolla tallannut. Muotijutuksi ei niistä mielestäni oikein ole kun ovat kuitenkin iholla loppuun saakka. Itsellä jo onneksi sen verran paljon, että ei muutama lisää haittaa enää yhtään:P Vasempaan käteen pitäisi ottaa pitkä hiha kunhan joskus on ylimääräistä tuon verran. |
Eiköhän tatuointi ole yksilöllinen osoitus jostakin jota ITSE kunnioitat tai arvostat, eikä niinkään mikään muotihirvitys. |
Oderint, dum metuant.
Äsken tuli käytyä 6h istumassa.... |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Kiitos kiitos, oon itekin ihan mielettömän tyytyväinen. |
Last edited by Mäksä; 16.02.2011 at 19:17.
Tatuoinnit on jokaisen oma asia, mutta jos hintaa alkaa tatuoinnin kohdalla miettimään tai harmittelemaan? Sulla on aasialainen pitkähiha loppu elämäsi ja mietit tatuoinnin hintaa? Ei voi kuin ihmetellä. |
Kyllä mulle ainakin se hinta merkkaa paljonkin. Mutta kun tatuointia otan niin vaadin laatua ja maksan mieluusti enempi jotta on hyvä tekijä. Itsellänin todella iso kuva selkään ollut haaveissa pitkään, mutta kyllä se hinta on esteenä. Elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin rahareikiä, kuten lapsi jne, että siirrän sitä haavetta tulevaisuuteen. |
Ei tosiaankaan ollut tarkoitus mollata nuoria. Lähinnä yritin herätellä miettimään, että harkinta kannattaa tässä asiassa. |
Hiha on ollut haaveissa jo melkein kymmenisen vuotta ja hintaa harmittelin lähinnä siksi, että tuli kesken kaiken muutakin rahan menoa, mutta kesken ei nyt jätetä kun on aloitettu. Ja samaa mieltä tuosta ajattelemattomuudesta, mutta itsellä on jo keho ollut niillä aiemmin sotkettu, että vahinko jo sattunut vuosia sitten. Ikää alkaa olla kohta lähemmäs kolmekymmentä. Hinta oli siis tiedossa, mutta oletin, että hihan tekoon ei menisi ihan näin kauan aikaa. |