Tämä on keskustelu Headbanger's society, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Tässä pikku vieterissä aattelin pistää tämmösen ketjun pystyyn johonka kaikki metallisesta humpasta diggavat voivat pistää uusimpia löytöjään/omia favorite biisejä... Kaikkea ...
Tässä pikku vieterissä aattelin pistää tämmösen ketjun pystyyn johonka kaikki metallisesta humpasta diggavat voivat pistää uusimpia löytöjään/omia favorite biisejä... Kaikkea Metallicasta Berzerkeriin... Nämä tällä hetkellä eniten soitossa: |
Last edited by Beermastah; 19.05.2009 at 10:15.
Now playing: Batllefield & NHL
Bloodsimple |
Oderint, dum metuant.
samalta levyltä, komeampia rainoja: |
From strange eons where even death may die.
En ole varma tajusinko ketjun ideaa kunnolla, mutta sanokaa jos käsitin väärin. |
Jeah, löyty vallan sopiva triidi näille (...luulisin). Pari fanitus musavideoo jotka oon väsäilly: |
heitetään nyt muutama.. |
Pistetäänhän lisää settiä... |
Now playing: Batllefield & NHL
Metallica on ollut minulle se rakkain yhtye kaikista, vaikka laaja musiikkimaku onkin. Ikimuistoisin hetki fanina olikin 15.7.2007, kun tämä yhtye saapui Stadikalle. Ovet avautuivat klo 17 ja itse saavuin paikalle klo 12. Viisi tuntia yksin seisoin jonossa ilman vettä ja ruokaa, mutta pitkä odotus palkittiin, kun pääsin kentälle aivan eturiviin keskelle lavaa. Muistona illasta on dvd-vitriinissä tälläkin hetkellä oleva Master of Puppets Guitar Pick, jonka James heitti suoraan jalkoihini Disposable Heroesin aikana. Täytyy sanoa, että yhtye kuulostaa minulle tällä hetkellä paljon paremmalta kuin kertaakaan Newstedin aikana, sanotaan Jamesin äänestä ja Larsin rummutuksesta mitä tahansa. Tähän voisi heittää sen iltaisesta settilistasta muutamia helmiä. |
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
Olinpahan itsekin "snake-pitissä" tuolla keikalla, mutta kyllä se on todettava ettei metallica ole livekunnoltaan enää edes 50 % siitä mitä se oli 90 alussa (kiertueet 89, 91 ja 93). Ja Jasonia on todellakin keikoilla ikävä, vaikka Trujillo onkin welho basisti (tjeu: suikkarit) |
From strange eons where even death may die.
No joo. Tietenkään 80-luvun keikkojen tasolle bändi ei voi enää päästä, myönnettäköön. DVDllä oleva Seattlen keikka (1988/1989?) on paras veto ikinä missään. Mutta kun mennään sinne Black Albumin aikoihin, niin minusta nykymeininki kuulostaa paljon paremmalta. Newsted osasi ottaa yleisön näppeihinsä ja myös laulaa, mutta Turjilo on bassonsoitossa kyllä valovuosia edellä. |
Mercenary - Firesoul http://uk.youtube.com/watch?v=bqL9Sgk2zLk |
Last edited by Karas; 25.09.2008 at 19:08.
Metallican keikka Lontoossa BBC:lle. Noin tunnin rykäisy, jossa soittivat mm. viisi kappaletta uudelta levyltä. Erinomainen äänenlaatu, mutta kuunneltavissa vain rajoitetun ajan: |
Oijoi! Hieno threadi. |
All That Remains - Tattered on My Sleeve |
Last edited by OlderSpaceMan68; 21.09.2008 at 07:04.
I am not getting OLDER... I am levelling up!
Morbid Angel http://www.youtube.com/watch?v=yFuEWFNQWwg |
Aaah, upea, UPEA ketju! |
SYL FTW!
Mitähän niitä nyt sitten... |
Misery Index - Conquistadores |
|