Tämä on keskustelu Valokuvaus, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Bandicoot Millä ohjelmalla yhdistit noi panoramat? Hienoja olivat. Oliko tuo "Satakunnan silta" kenties HDR? Jo oli, millä ...
Lisäsin omiin Flicker kontakteihini teistä kaikki mahdolliset. Älkää ihmetelkö siis että "Viikatemies" on merkannut teidät |
-liian paljon pelejä, liian vähän aikaa-
Tein radikaalin, mutta toimivan päätöksen. Kameramerkki + kaikki linssit lähtivät kiertoon ja nyt uusi setti on seuraavanlainen: |
-liian paljon pelejä, liian vähän aikaa-
Oho ostin kanssa Nikonin ja Olympus jää varalle/pölyttymään. Taloon tuli D90 kökkö kitti putkella. |
Onnea uudesta kamerasta ja kamera merkistä, you have joined the darkside... |
Kenistä voi olla montaa mieltä, mutta itse kallistuin miehen arvioiden perusteella tuon Tokina 11-16mm f/2.8 puoleen. Verkkiksen mukaan pitäisi saapua ihan näinä päivinä |
Itsekin lukenut jonkin verran arvosteluita, joissa tokina on kyllä menestynyt hyvin. Jotkut sanoo sigmaa ihan susip*skaksi mutta jotkut kehuu aivan älyttömästi. Kenistä nyt sen verran että olen ollut huomaavinani että joka arvostelussa hänellä on ollut tapana dissata sigman linssejä... Mutta sigmassa houkuttaa tuo että se on laajempi, kun taas tokinassa kehuttu tarkkuus ja 2.8. Itse mielikuvissani rankkaan Sigman ennen Tokinaa, kai sekin vaikuttaa ostopäätökseen |
Last edited by Euno; 26.01.2009 at 14:03. Syy: virheitä tekstissä
Mitä kuvan muokkaus ohjelmia käytätte tai suositelette? |
PS3/PS2/PS1/NES/GC/GBA/ // Nyt pelaan: Uncharted: Drake's Fortune ja Call of Duty 3
Paras energiajuoma: Battery // "Olen aina oikeassa"
Laitetaas itsekkin vähän tänne.. |
Last edited by lostis; 29.01.2009 at 20:16.
Menin sit ostamaan Sigman 10mm f/2.8 fisheyen. Mukava(/kallis |
Minä menin taas ostamaan L nimittäin 24-70mm f/2.8 |
Pitäs päästä useammin kuvaamaan. Opinnoilta kun ei aina ehdi. Jep, seli seli. |
Lauantaina kävin kuvailemassa MP09-messuilla. Väkeä oli ihan pirusti tietty, mutta sai siellä jonkun verran kuvia otettua. |
Joo huomasin itsekin saman, mutta tuohon ongelmaasi, niin muokkaatko ja tallennatko kuvat Photoshopilla, koska ainakaan Lightroomilla ei noita ongelmia ole, ja itsekin homasin Photoshopilla muokatessa ja tallentaessa, että värit muuttuvat radikaalisti ainakin joissain kuvissa. |
[LtK] PS3-pelit: BF3, COD:MW2, GT5, SOCOM: Special Forces, Far Cry 2, PES2011, Orange Box, Mirror's Edge, NHL10, LBP, BF1943, MAG, Dark Souls, F12010
Käytin Apple Aperture 2.1:tä rawien säätämiseen ja sRGB:tä käyttävien JPEGien tekoon. Tässä vaiheessa normaalikokoisten kuvien värit oli kuvat.fi:ssä punaisen osalta täysin pielessä. Kokeilin ajaa photarissa kuvat Generic RGB:ksi ja vaihdoin nämä kuvat alkuperäisten tilalle ja tässä pisteessä ollaan nyt. Selaimena käytän safaria mikä kyllä tajuaa väriprofiilit. |