Tämä on keskustelu Autoilun ihanuus ja omistamisen tuska, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin noose01 Isot bemarit ovat teinien suosiossa nykyään ja rahoitusta saa kuka vaan. Tuttavapiiristä jo kaksi on mällännyt ...
Saa ne lukittua, mutta en tiedä miten se käytännössä toimii. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Eilen tuli vaihdettua kesäkumit alle. Samalla huomasin, et molemmat etuiskarit vuotaa. Muutama soitto pajoille. 600 - 700€ uudet iskarit töineen. Ensi viikolla muutenkin jo menossa jakohihnan vaihtoon. Eikä noi kesäkumitkaan enää mitkään uudet ollut, et nekin pitäisi vielä uudet ostaa. |
Onneksi olkoon vaan, taitaa pari tonnia mennä tuohon lystiin... |
Mututuntuma on, että saa olla matalampi profiililtaan, kunhan maavara ei tipu alle sallitun ja renkaat täyttävät painoluokkien yms osalta auton asettamat vaatimukset. |
Mahdollisia rengaskokoja voi laskeskella esim tällä laskurilla. Kätevä väline varsinkin jos meinaa vaihtaa tuumakokoa. |
Camskillia voin minäkin suositella lämpimästi. Jo muutaman kerran tuolta tilanneena ei ole pahaa sanaa sanottavana firman toiminnasta. Renkaat tuodaan kotiovelle noin reilussa viikossa. Eipä ole sen monimutkaisempaa kuin vaikkapa pelien tilaaminen Playsta. |
Itse ostin omaan pirssiini nakit Haaparandasta KM-Däckilta, eikä kyse ollut mistään halppismerkistä vaan Bridgestonesta. Kokonaista 230€ muistaakseni tuli koko talvisarja maksamaan asennuksineen, joten halpaahan se oli kuin karkki. |
On se jännä. Heti annoin periksi, seksin toivossa."
Paljonko tulee rahtia ??. |
~£25 on rahdin osuus joka sisältyy siis tuohon omien renkaiden kokonaissummaan ~200€. Kurssit yms voivat toki vähän heilautella hintaa suuntaan tai toiseen. |
Totta, jotkut liikkeet suhtautuvat muualta ostettujen kumien & vanteiden roudaamiseen huomattavasti nihkeämmin kuin toiset (mieluummin myisivät luonnollisesti omia tuotteitaan). Toisilta saa taas hyvinkin asiallista palvelua ja voivat esim. laittaa vanteet samaan hintaan vielä auton alle, jos on muutenkin ajankohtaista. Pieni kysely- ja soittelukierros kannattaa. |
http://www.rengaskauppa.net/tiedosto...ushinnasto.jpg |
Minkälaista satsia suosittelette V50 Volvoon? Nyt näyttää olevan 205/55/R16 |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Briteistä ei tule tulli maksuja. Esim. tuolta saa halvalla nakkei Cheap Tyres Discount Tyres Buy Tyres Online & Japanese Import Car Parts Spares Tuning Performance Servicing Accessories :: |
NHL 11
Jos Volvosi ei ole erityisen tehokas, en itse ainakaan lähtisi tuosta 205 kovin runsaasti leventämään. Renkaista tulee vain kalliimpia ja ajotuntuma kärsii kun renkaista tulee uraherkemmät. |
Pari litranen diisselijyrä. |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Nopealla Googlettamisella sain autosi tehoiksi 136 hv ja 320Nm. Itse en koe ainakaan pidon kannalta renkaiden leventämistä aiheelliseksi, mutta jos tahdot tosiaankin näyttävyyttä, niin kyllähän sitä rengasta leventämällä saa, varsinkin jos autoa on madallettu. 225 on jo varsin muhkean näköinen tuollaisessa autossa. |